2019. július 4., csütörtök

Bográcsbuli

Közel vagy tán napra pontosan egy évvel ezelőtt gyültünk össze egy kis bográcsozásra a kollegákkal a közeli Kádár-völgyben.Akkor nem tudom,hogy miért,de nem volt róla bejegyzés.Fogalmam sincs már miért maradt ez el,a lényeg,hogy most pótolom.A szűkebb munkatársi körrel szerveztük a bulit.Hatan lettünk volna,de aztán ketten nem jöttek el.Pedig hát hat személyre vásároltunk... A Kádár-völgynek van egy része,közel az arborétumhoz,ahol egy ilyen buli megvalósítható.Kerestük amúgy a helyet hol is lehetne egy ilyesmit megtartani,végül is én javasoltam ezt a helyet,hiszen ismertem.A kutyámmal és Gergővel is sokat sétáltunk erre,sokszor láttuk,hogy mások is itt főznek.

A Kádár-völgy azon része ahol ilyen bulikat lehet tartani
Ha jól emlékszem tehát,július első (de lehet második) hétvégéjén jöttünk itt össze és egy finom babgulyásnak álltunk neki.Valamikor délután öt tájban kezdödhetett a buli,mire megfőtt a gulyás pedig más besötétedett.Mivel mint mondtam,hogy hat személyre való cuccossal készültünk elő és csak négyen voltunk,a többiek javaslatára lehívtam Gergőt is egy jó vacsira.Aki örömmel jött is.Már sötétben ért le,elé mentem lámpával,mert a helyen semmi fényforrás sem volt már ekkor.

Készül a vacsi

Tűzet is kell gyújtani
Sok pad és aztalka van itt,sőt egy esőbeülő kis házikó féle is amelyben szintén vannak padok asztallal.Itt tálaltuk fel a vacsorát.Már lehetett tíz óra is,fényt csak a tűz adott.A hely igy varázslatosan szépnek tűnt,felidézte bennem a régi mecseki tábortűzek hangulatát.Szóval az esőbeülöben álltunk neki a kajcsinak.Háát mit mondjak...ettem már finomabb babgulyást is,de azért ehető volt,nem volt rossz.Itt hülyéskedtünk,baromkodtunk még vacsora közben is.

Andi és Szilvi ügyeskednek

Az én feladatom a tűz őrzése volt
Már éjfél közelében járhatott az idő,amikor nekünk Gergővel elkellett búcsúznunk.Na nem azért mert pizsama osztás volt,hanem mert hajnalban indultunk a bakonyi eplényi túrára.A többiek nem örültek neki,hogy elkell mennünk,de megértették.Valamennyit kellett pihennünk a nagy túra előtt,hisz ez volt a tavalyi év fő túrája.Így hát búcsút vettünk a többiektől.

Ökörködés

A vacsora
A többiek még maradtak egy darabig,aztán összepakoltak mindent és még szemetet sem hagytak maguk után!Valamikor éjjel kettő felé jöttek el.Mi már akkor pihentünk Gergővel.Öt órakor keltünk és indultunk Várpalotára a bakonyi túrára.Jó idők voltak ezek is...

Vacsora
Azért jutott eszembe most mindez,mert a facebook felhozta az emlékeknél.Ha már felhozta hát legyen erről is bejegyzés,ha már akkor nem volt.Azóta sokminden történt...Gergő ugye sajnos elment...Szilvi gyermeket vár.Zoli és Andi és én is pedig a mai napig is ott dolgozunk a cégnél.Idén még nem került szóba egy hasonló buli megszervezése,de ki tudja,lehet lesz majd idén is.

Égjen a tűz,főjjön a kaja...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése