2019. július 28., vasárnap

Feléleszteni a bakancslistát

Túrázásaink történetében Gergővel mindig volt egy az adott évre szóló bakancslista.Ezt már rendre az elöző évben tervezgettük,vázoltuk,hova kellene elmenni,mit kéne megnézni a következő évben.Ezt mindig karácsony környékén fixáltuk le,majd az adott évben e szerint a bakancslista terv szerint jártunk el túrázni.Persze apróbb változások elő fordultak menetközben is,de maga a váz a fő terv mindig adott volt.Az év egyik fénypontja volt a bakancslistát elkészíteni,lefixálni.

Mert kell egy bakancslista...
Az idei évre is volt egy bakancslista tervünk Gergővel amit aztán lefixálni már nem sikerült.Gergő karácsony előtt elhunyt én pedig végtelen nagy fájdalmam közepette úgy döntöttem,hogy a bakancslistát véglegesen megszüntetem.Gergő nélkül az egésznek nem láttam értelmét.Az élet ment tovább engem a túrázás tudott úgy ahogy kikapcsolni és a fájdalmamat némileg csökkenteni.Úgy gondoltam spontán,hirtelen ötlettől vezérelve jönnek majd a túrák,amit éppen kigondolok,kigondolunk.Ám ez csak félig-meddig alakult így...

Szinte akaratomon kivül,vagy tán Gergő túlvilági akaratát érvényesítve azon kaptam magam,hogy bizony a túrákat most is jó előre eltervezem.Ha egy teljes évre nem is,de hetekre előre mindenképp.Nem lehetett az egészet csak úgy eldobni,megszüntetni ahogy azt én előzetesen képzeltem,hiszen ez az életem részét képezte,mégpedig a kellemesebb részét...

Egy a megvalósult bakancslista tervekből - Gergő a Baglyas-hegy csúcsán
A minap döbbentem erre az egészre rá...és mivel mint már azt többször is írtam,tudok végre valamelyest a túlvilággal kommunikálni,legalábbis Gergő lelkével mindenképp.Talán ez most is sokak számára megmosolyogtató,esetleg ők kattíntsanak erre a helyre,azt ki-ki döntse el saját maga,hogy ez hülyeség vagy van-e benne igazság.Ezt a kedves olvasóra bízom.Én már tudom amit tudok,mégha nem is 100%-ban ezt a módszert alkalmazom.

Szóval Gergő lelkével egyeztetve,megígérte,hogy segít összeállítani egy új bakancslisát.Mégpedig a 2020-ast.Így a régi szép időket idézve közösen fogjuk ezt megtenni.Persze sokmindent figyelembe kell vennem,vennünk.

A túra az égig ér...
Elöször is azt,hogy fizikai valójában Gergő már nem tud velem lenni és akik esetleg elkísérnek nem bírják úgy a túrákat mint mi Gergővel.Nem tudok olyan fokú túrákat bevállalni mint azt vele tettem.Így úgy kell összeállítanom a listát,hogy azok mások álltal is könnyen teljesíthető túrák legyenek.Így például egy esetleges visszatérést a Salabasina-árokba aligha tudok betervezni velük... Aztán szeretném azt is,hogy lehetőség szerint olyan túrákat megvalósítani amiket Gergővel is tervben volt,hogy megcsináljuk.Ebben mondjuk eleve jó vagyok már idén is,hisz voltak olyan túráim amik Gergőhöz voltak köthetők (pl. a legutóbbi Nagy-Kopasz,vagy a Bazsarózsás túra,a pázmándi sziklák és ilyen lesz a soron következő Sas-hegyi túra is).Így tehát a dolog adott végül is.

Remélem lesz aki velem tart ezután is,de ha mégsem Gergő velem lesz mindig!
Karácsonyig így kigondolom a jövő évi lehetőségeket és akkor ahogy szoktuk véglegesítjük azokat... Változás úgy tervezem most,annyi lesz csupán,hogy nem lesznek hónapokra lebontva a túrák.El lesz tervezve 10-12 túra és ahogy és azt amelyiket tudom-tudjuk megvalósítjuk.Ha úgy alakul ,hogyha egyedül is megyek,nem leszek egyedül hiszen Gergő ott lesz velem mindig.Ezt már biztosra tudom (ahogy lényegében eddig is tudtam).

Nem örültem meg mielőtt bárki azthiszi,de a sem érdekel ha azt hiszik,hogy igen.
Csupán csak szeretem a fiamat,szeretem a túrákat és mindent megtettem az elmúlt hónapokban azért,hogy legalább ezt a szintet elérjem...

Mivel tombol a nyár a túrákban ahogy az elöző években némi szünet van,de persze azért akadnak és hamarosan jön a nyári szabadság is,amikor majd újra útrakelek.

Felélesztem a bakancslistát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése