2018. december 18., kedd

Gyönyörű a Mecsek a hóban!

Mérhetetlen gyászom közepette leltem rá néhány olyan mecseki képre amelyek valamelyest megnyugtatnak kicsit.Azokról a helyekről ahol vagy Gergővel,vagy Sándorral voltam nagyon-nagyon boldog,vagy éppen mindkettejükkel,azaz a legnagyobbakkal,vagy ha úgy jobban tetszik a legjobbakkal,a túrák királyaival.... A képeket Magyaregregy közösségi oldalán találtam,készítőjük Koch Dávid.Remélem nem túl nagy baj,ha párat megosztok belölük.Most a nagy tragédia közepette esély sincs rá,hogy lemenjek a Mecsekbe.Gergő nélkül meg értelmét sem látom....

Pásztor-forrás környéke,Delelő-rét
Az első képen,e szöveg felett a Pásztor-forrás környéke van a kis vadászházzal.Érdekesség,hogy Sándorral nem voltunk itt,Gergővel viszont igen.Ha jól emlékszem 2013 nyarán amikor is Magyaregregyről tartottunk Mecseknádasdra egy boldog napon...Szépek az itteni emlékeim is,ráadásul most a tragédia árnyékában még jobban felértékelödnek...Rockenbauer Pál sorozatában ezt a helyet Delelő-rétnek emliti Sinkó László,de én a térképeken sosem láttam ezt az elnevezést.

A Cigány-hegyi kilátó
A Cigány-hegyi kilátó...rengetegszer jártunk itt Sándorral is,Gergővel is.Édesebbnél édesebb emlékek őrzöje.Fura,hogy hóban sosem láttam.Gergő hasonlóan hozzám,nagyon szerette.Sándornak meg persze hazai pálya volt.Az,hogy eljutok-e még ide valaha...megint azt tudom írni Gergő nélkül nem látom értelmét,de ő egész biztos azt szeretné,hogy még eljöjjek ide.Remélem még sikerülni fog...

Az út a Szószék és a Dobogó felé
A képen látható út a Cigány-hegyi kilátóból fotózva.Ezen az úton mentünk/jöttünk ha a Nyárádi kunyhó vagy Szárvár felöl vagy felé mentünk vagy jöttünk.Sándorral is és Gergővel is természetesen jártunk rajta.Persze szintén csak nyaranta.Télen még nem volt szerencsém látni...

Kisújbánya Szent Imre templom
Kisújbánya temploma amelynek szépsége földöntúli a hasonlóan szép falucskában.Itt is számtalan alkalommal jártam mindkét túrakirállyal.Ám télen itt sem voltam még.Annak is örülnék ha egy nyári napon eljuthatnék még ide.Bár a szívemben űr,hogy Gergő és Sándor nélkül jöhetek már csak ide...

Nyárádi kunyhó
A Nyárádi kunyhó amelyre nincsenek megfelelő szavak...A főhadiszállás a minden,a palota...Nagyon-nagyon sokszor voltunk természetesen itt.Sándorral is,Gergővel is.Volt,hogy közösen mindhárman,hát azok az élet legszebb napjai voltak...Itt télen is jártam a képen láthatónál jóval nagyobb hóban is.Gergő imádta és én is.Úgy volt,hogy jövünk még ide,de Gergő halálával ez erősen kétségessé vált...de a szívemben itt maradtak örökre mindhárman:Gergő,Sándor és a kunyhó is...

Balincai kunyhó
A Balincai vadászház talán csak egy kilométerre van a Nyárádi kunyhótól,de nem jártam itt legalább 20 éve...Csak Sándorral voltam itt,Gergővel nem jutottunk el ide sajna.Attól tartok ide nem jövök már többé az életben,hacsak valami nagy csoda nem történik.Mondják soha ne mondd,hogy soha...

Ilyen a Mecsek ezekben a napokban,amelyek életem legborzalmasabb napjai.A pár kép mindenesetre nyugtatott kicsit,de mint látható a hozzájuk füzött szöveg elég fájdalmas.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése