2019. május 2., csütörtök

Elballagott Gergő osztálya

Ma délután ballagott el Gergő osztálya...igen Gergőnek is ott lett volna a helye...Nem volt lelkierőm elmenni megnézni...Egy normális világban ott lettünk volna.Néztem volna a gyönyörű fiam,büszke lettem volna rá,hogy mennyire megférfiasodott.Aztán valahova elmentünk volna kajálni,vagy éppen otthon készitettünk volna valamit,várva a vendégeket is.Ám mindezt meghiúsitotta az az átkozott decemberi nap...Gergő elment mert elkellett mennie(?)... hiánya a mai napig felfoghatatlan,az űr ami pedig maradt utána mérhetetlen...

Lufik a szívből...
Azután készülödött volna az érettségire és én stressz oldásként biztos összehoztam volna egy remek túrát szombatra.Vasárnap meg ugyis meccs van,oda mentünk volna.Mindez tudom feltöltötte volna Gergőt olyannyira,hogy aztán sikeresen vegye az akadályokat.

Nem tudom milyen volt maga a ballagás,az osztálytársak közösségi oldalain látom csak.Alighanem egy örök emlék maradt mindenkinek.Gergő nagyon szerette ezt az osztályt.Sokkal jobb közösség volt mint az általános iskolai és a szakiskolainál is.Számomra is szimpatikus volt ez a társaság.Gergő sohasem ment rossz kedvvel iskolába,vagy gyomorideggel ami korábban azért elő-elő fordult.Azthiszem a társak is szerették őt.

Elfogytak a szavaim...
Képe ami a Dera szurdokban készült még,ma is kint volt az osztály ballagási tábláján.
Mit is lehet ilyenkor mondani...?Azthiszem semmit...itt már csak sírni lehet...

Köszönet az osztálynak és a tanárnőnek is.Mindenkinek sikeres érettségit kívánok és sok boldogságot az életben!Szerintem Gergő üzenetét tolmácsoltam most...

A képek Katinka Giricz jóvoltából láthatóak!
Jobbra a kék lufisok Gergő osztálya (kép:DUOL)

2 megjegyzés:

  1. Könnyeimmel küszköve írom e pár szót a bejegyzés olvasása után! Oda fentről Gergő biztos drukkol az osztálytársaknak a sikeres vizsgákhoz és emlékeikben Ők vele vannak s gondolnak rá.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Gábor.Remélem én is,hogy ez így van!

    VálaszTörlés