2019. május 2., csütörtök

Átadták végre

Viharos történetű kilátónk sorsa úgy néz ki elérkezett végre a finiséhez.Hosszú és hányattatott sors után átadták a dunaújvárosi kilátót amelyről én is sokat irogattam e blog keretein belül.A kezdetektől figyelemmel kísértük építését Gergővel.Sokat késtek vele.

-Sokat mert eredetileg 2018 májusában akarták átadni,de az emlitett időpontig egy kapavágás sem történt.

Szabad az út!
-Sokat meg Gergő szívepedve várta,de nem érhette meg az elkészültét és az átadását.
Éppen a halála után tíz nappal történt az első emlitésre méltó dolog a munkálatokkal kapcsolatosan...

Már nincs lezárva
-Sokat mert egyszer már megnyitották...ám váratlanul hibák sora jött elő.
Aztán már szárnya keltek a mende-mondák is-Süllyed,mozog,nem biztonságos...

Valóban mozgott és inogott.De nem süllyedt!

Már bátran használható
Aztán megerősitették a kilátót amelyet egy pontból kiindulva három tartószerkezet tartott csak és bizony nem tűnt biztonságosnak.Most megerősitve kimentem rá,semmilyen mozgást nem tapasztaltam már.

Úgy gondoltam majd március 15-re átadják,de akkor sem történt semmi.
Pár napja jártam arra.A megerősitett tartószerkezetnek még nyoma sem volt.
Ma arra tévedtem újra és meglepödve tapasztaltam a pozítiv változásokat.

Kilátás I.

Kilátás II.
Alighanem május elsején adhatták át.Bár hiába a sok helyi média,sehol sem láttam róla híreket,infókat.De az is lehet csak megnyitották,hivatalos átadás meg vagy ezután lesz,vagy nem is lesz.Ki tudja...

Lényeg,hogy a kilátó annyi viszontagság után végre "üzemel".Remélhetőleg nem lesz több bibi.Remélem Gergő is látja odaátról,hiszen nagyon várta ezt a pillanatot...

Reméljük több probléma nem lesz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése