2021. április 16., péntek

Gergő nyomában

 Kiderülhetett már a blogomból,korábbi bejegyzéseimből,hogy szentül hiszek a halál utáni életben.Abban,hogy a testi halálunk után folytatjuk létezésünket,csak immár szellemi síkon.Persze erre konkrét bizonyítékom nincs,de minden ami történik velem ezt támasztja alá.Órákon át lehetne erről írni,de most nem kimondottan ez a téma,de valamennyire kapcsolodik a mai bejegyzés is ehhez.A spiritualitás azt mondja,hogy nincsenek véletenek és valóban ennyi minden már nem lehet véletlen.Amikor Gergő 18 decemberében távozott,tulajdonképpen "csak" hazament.Persze akkor ezt még nem tudtam.Ma már tudom,hogy odaát az a mi igazi otthonunk és itt vagyunk "vendégek",de sokkal inkább a "diákok" a megfelelő szó.Hiszen tanulni vagyunk itt.Mivel akkoriban még nagyon tudtatlan voltam,Gergő elvesztését követően egy ideig a túrázásaim végleges befejezésén is gondolkodtam.Persze a jelek már az első perctől kezdve érkeztek.Szinte épp csak meg nem szólaltak.A lényege az volt ezeknek,hogy tulajdonképpen Gergő kért odaátról egyfolytában,hogy ne hagyjam abba,nem hagyhatom abba,hisz ez az életem.Így aztán idővel fokról.fokra valamennyire megnyugodva elindultam újra a túrákra.Elindultam Gergő nyomába.

Gergő mindig velem van

Fokról-fokra kezdtem vagy inkább tudtam figyelni a jelekre egyre jobban.Lassan kezdett leesni a dolog,hogy tulajdonképpen valóban szinte szó szerint Gergő nyomában járok.Minden túra akarva akaratlanul úgy alakult,hogy vagy olyan helyre mentem ahová Gergővel is terveztük,hogy majd elmegyünk,vagy pedig olyan helyekre tértem vissza ahol vele is jártam.Volt olyan is ahol teljesen ugyanazon az útvonalon mentünk ahol és amerre Gergővel is.Mindig mintha valami láthatatlan erő irányította így a dolgokat.Egy-egy túra tervezésnél mintha odaátról jöttek volna a súgallatok a túraútvonalakat illetően Volt,hogy ezt így csak magán a túrán vettem észre,de olyan is volt,hogy a túra után itthon kaptam észbe,hogy ilyen véletlen nincs,így magától nem alakulhatott... Persze,hogy nem,hiszen erősen benne volt és van Gergő keze a dolgokban a mai napig.Tudja,hogy nyugtat ha ilyen túrákra megyek,amelyeken vagy voltunk,vagy terveztük,hogy megyünk.Számtalan jel jött az azóta eltelt időben.

Következő túrám is egy méterről-méterre ugyanaz az útvonalat követi,amin vele is mentem

A leglátványosabb "top" jelek a következők voltak: Pl. a 2019-es őszi finális túrán a Rácalmási-szigeten.Egyedül voltam és szinte egész túra folyamán éreztem azt,hogy mintha valaki simogatna...persze,hiszen Gergő volt az.Mivel egyedül voltam jobban tudtam ezekre koncentrálni,nem vonta el a figyelmem semmi.Magam alatt is voltam,így aztán a túlvilági simogatás rendkivül kellemes és szeretettel teli volt.Tehát nem lehetett véletlen.Egy másik példa,amikor az első ugymondd "hivatalos emléktúrán" szintén érezni lehetett a jelenlétét.És ekkor jeleket is küldött.A szélcsendben csapkodó ablak egy használaton kivüli istálló épületben,vagy egy élére állított távolról is csillogó 50 forintos pénzérme a mező közepén ahol senki nem jár...ezek sem lehettek véletlenek...Egyszerűen Gergő tudta,hogy most rá koncentrálunk,nem tereli el a figyelmünket semmi,így tud jeleket adni.Természetesen amikor elvonták a figyelmemet a többiek,mert ilyen túrából volt több,akkor Gergő sem tudott jeleket adni,ha megfeszült sem.

Gergő Bátorkő váránál,ide is visszajöttem...

Újabb jelnek véltem amikor a Nagy-Kopaszi túrán egy kicsit eltévedtünk.De ez az eltévedés mentett meg minket az év legnagyobb felhőszakadásától.Tudtam és éreztem ekkor is,hogy Gergő irányított így minket.Ha nem tévedünk el az erdő közepén csap le ránk a kiméletlen vihar.Így viszont egy buszmegállóba behúzodva rendben átvészeltük.Ugye ez sem lehetett véletlen.Hát ezek a legnagyobb jelek odaátról amik a túrákon értek.Aztán persze tucatnyi kisebb is akadt.A túrák 90%-a pedig továbbra is úgy alakul,hogy olyan ahol vele is voltam,vagy pedig ahová vele is készültem.A Gergő nyomábanos cím a blogban így teljesen telitalálatnak bizonyúlt és egy ilyen szignállal kezdődnek a videóim is.

Tehát hiába is ha konkrét kézzel fogható bizonyítékom nincs,olyan erős hittel rendelkezem,hogy biztos vagyok benne,hogy Gergő odaátról is figyeli a túrákat,sőt velem tart,vigyáz rám/ránk és óv.Ez pedig mindig jó érzésekkel tölt el.Szeretet jön át és a szeretet sem szokott véletlenül átjönni...

Holnap pedig újra egy olyan túrára indulok,ahol szinte minden méteren szó szerint Gergő nyomában járok majd!

Ha nem is látom,de érzem hogy velem tart mindig!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése