2021. április 1., csütörtök

Maszkba zárt világ

 Nehézkes megérteni azt,hogy hová süllyedt napjainkra az emberiség.Az életünket megkeserítő koronavírus egyre jobban próbára teszi az emberek türelmét is és egyre inkább kihozza az állatot sok-sok emberből.A közösségi hálón már más sincs csak gyülölködés.A politika pedig kihasználva a helyzetet maszka zárta a világot.Most tök mindegy kinek van igaza,vagy kinek nincs.Használ-e az oltás vagy árt.Az emberiség olyan fokra süllyedt le amire nehéz megfelelő szavakat találni.Sajnos egyre inkább kihat túrázásimra is a koronavírus.Én azt az oldalt erősítem aki nem nagyon hisz ebben.Persze nem tagadom,hogy van vírus,de sokkal inkább van vírusdiktatúra.Elszomorító,hogy egy száj elé helyezett "kendő" az egyik fő védekező eszköz a járvány ellen.Amiben én persze nem hiszek.Nem hiszek az oltásban sem.Lehet és elfogadom azt,hogy én hiszem rosszul.De én amíg csak lehet kerülöm az oltást amit egyre inkább ránk akar erőltetni a magyar kormány.Nem mennék bele a részletekbe a pro és kontrába.Akármelyik oldalnak is van igaza egyvalami elfogadhatatlan.

A megkülömbőztetés.

Maszkba zárt világ

Nagyon sok hír,álhír és rémhír kering a világhálón.Az ember valóban jobban tenné ha kihúzna a természetbe és függetlenitené magát ezektől.A legújabb és legfelháborítóbb hír az,hogy ha nem leszel beoltva akkor nem is utazhatsz majd... Én amíg csak lehet kerülöm az oltást és ha ezen múlik a dolog akkor befejezzük a túrázgatást is ha nem utazhatunk.Maximum majd túrázgatunk a környéken,aztán csak jön valamikor egy jobb világ.Attól,hogy én vagy te még más véleményen vagyunk valamiről én vagy te nem vagy jobbos,nem vagy kommunista,viszont a politika elérte célját az embereket megosztja és gyülőletre nevel.A politikának aligha lehet célja az emberek megmentése....sőt neki az a jó ha hullik a férgese.Tökmindegy ki van a jelenlegi hatalmon,mert bárki is lenne ugyanez lenne!Elképesztően dühító,hogy egy semmitől sem megvédő maszk helytelen vagy egyáltalán nem viseléséért büntetnek ártatlan embereket,miközben a bünözők köszönik szépen jólvannak...Elképesztő szintre süllyedt le a világ,talán meg is érdemli a pusztulást.Nem tudok már mit mondani,a düh,a félelem,az elkeseredés már mindennapjaink része és attól tartok nem a korona itt a fő vírus,hanem a világ vezető politikai elitje...

Ne hagyd,hogy megfosszanak a tavasz illatától!Maszkot le!

Nem kívánok ezzel tovább foglalkozni.Megyünk amíg lehet amíg nem csinálnak ki teljesen bennünket,amíg mi nem kapjuk el a vírust,amíg nem büntetenek,amíg még van kicsi esély is a jóra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése