2019. augusztus 5., hétfő

Meghívtak az Arénába!

Ezt biztos csak álmodtam...vajon hogyan tudtak idáig fejlődni a dolgok?
Szóval számomra meglepő dolog történt a hétvégén,de az,hogy érthető legyen lekell írnom az előzményeket.Ugye köztudott rólam,hogy óriási Dunaújváros PASE szurkoló vagyok,vagyis hát Dunaújváros,hiszen sok neve volt már a helyi focicsapatnak (Kohász,Dunaferr stb.).Meccsekre immár több mint negyven éve járok.A csapat közösségi oldalán hát ha aktív nem is vagyok,de sokat hozzászólok,lájkolok.Persze mindezt megteszi más is.Na de van nekünk egy NB III.-as csoportunk,ami az évek alatt kifejlödőtt annyira,hogy ma már óriási népszerűségnek örvend,a csoport kitalálójával pedig jóbarátok lettünk,így az egyik moderátor én vagyok (van még rajta kivül négy).Úgy alakult,hogy a Dunaújvárossal kapcsolatos dolgokat,híreket,információkat javarészt én osztom meg.Talán innen figyeltek fel rám a helyi focicsapattól.Na persze meg másból is..

A jelenlegi VIP. teremben,hozták épp az árut.
Ismerhetnek a lelátóról is,de sajnos Gergő elhunytakor ismertek meg főleg.A csoport fönöke akkor megosztotta Gergő halálhírét decemberben (persze az engedélyemmel)a csoportban,ezt pedig megosztotta a helyi focicsapat is.Gergő úgy lett bemutatva,hogy a Dunaújváros leghűbb szurkolója (ami igaz is volt).Szépen elbúcsúzott akkor tőle kedvenc csapata!Erről részletesen ide kattíntva lehet olvasni amúgy.Ugye akkor írtam azt is,hogy több játékos is írt nekem,vezetők,edzők hívtak fel.Szóval le a kalappal,nagyon emberségesek voltak!Mindez a sok dolog tehát azt eredményezte,hogy ismernek
.A hétvégén szombat este a csapat ügyintézője írt rám.Azt kérdezte felhívhat-e.Persze mi sem természetesebb,nyugodtan mondtam.

A dunaújvárosi stadion gyepén
Petrás Gabi tehát felhívott és azt kérdezte nincs-e kedvem vasárnap délelőtt kimenni a stadionba,körbevezet és elmondd pár dolgot.Hát naná,hogy ilyen lehetőségre nem mondhattam nemet!Kimentem hát délelőtt a pályára,Gábor már ott volt a VIP. teremben,leültetett mert éppen áru érkezett.Azt átvéve elindultunk egy kis útra a stadion környékén,közben magyarázta a dolgokat,pl.,hogy az új lépcső ami épült csak menekülési útvonal,használni felmenni a lelátóra illetve lejönni nem engedélyezett.Aztán fent a korlátokat mutatta,hogy azok mobilkorlátok és veszély esetenén szétbonthatóak és egy gumicsúzdát leeresztvén (mint pl.a repülőknél is) lehet ott is menekülni.Mindezek után bementünk az arénába,méghozzá a játékoskijárón át!

Az "I" szektor (középtől balra) a mi helyünk,itt volt az a bizonyos N betű...
Fantasztikus érzés volt a szeretett aréna gyepére menni.Eszembe jutott,hogy annak idején a Puskás stadionból durván kizavartak amikor megszerettük volna nézni a gyepet,itt meg bevisznek és rálehet menni a pályára....beszarás esküszöm!Gergő ennek,hogy örült volna...remélem ott volt velem!Nagyon szép volt ebből a szemszögből (is) az aréna.Innen így még sohasem láttam.Magával ragadott a látvány.Gábor közben elmondta,hogy jelenleg közel hatezer szék van,az üres szék nélküli helyekre mikor lesznek székek szerelve még ő sem tudta...Közben lőttünk pár fotót,beszéltük az esti meccset is,hiszen kezdödött a szezon!Aztán a szemközti új klubházról mondott el mindent,oda még nem lehetett bemenni,mivel még várni kell pár hetet az átadására,azt ígérte majd szól azt oda is bevisz.

Az aréna gyepén,remélem Gergő ott volt velem....
Kifelé jövet pedig megemlitettem neki a csoport tippjátékát amit most én kezelek,megkérdeztem hozzátudna-e járulni a klub valami kis dologgal a nyereményhez,egy labdával,mezzel,sállal stb...mondta persze minden további nélkül,amikor majd kell hívjam fel azt adja is.Aztán nagyjából ennyi volt ez a buli,mert jöttek és Gábornak dolga volt,kezelni kellett a klub dolgait az esti meccs előtt.Így megköszönve a meghívást távoztam is.Igazán kellemes volt az egész és örültem is neki.

A nap további krónikájához tartózik még,hogy sajnos az idény első mérközésén idehaza 2-1-es vereséget szenvedtünk és az ellenféltől is kaptam egy labdát a tippjátékhoz,éppen a gólkirály(Balogh Laci) aláírásával,amit éppen az apukája adott át nekem.Az már a dolog szépséghibája,hogy mindkét gólt ami a vesztünket okozta ő lőtte...
De jó fejek és ez a lényeg.

Köszönök mindenkinek mindent!

A labda amit az ellenféltől kaptam

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése