2019. augusztus 13., kedd

A lyuk

Lassan két hónapja lesz,hogy kiskutyám is az örök vadászmezőkre költözött.Pontosabban a túlvilág információja alapján,már újra is született,mivel ez kutyáknál kissé másképp münködik mint az embernél...nincs fény,nincs túlvilág számukra,örök körforgás van.Na,de nem is ez a lényeg most.Hanem az,hogy annak rendje és módja szerint evilági földi maradványait kellően elföldeltem,eltemettem azon a helyen amelyet a legjobban szeretett ebben az életében.Az egyik kevésbé forgalmas erdei út közelében nyugszik a teste.

Kis sírjához eleinte sokat kijártam szinte minden másnap.Aztán ez lecsökkent heti kettőre,ezekben a meleg kánikulai napokban pedig heti egyre.Láttam,hogy a sírjához senki sem nyúl hozzá szerencsére,minden rendben vele.A sírt egy kisebb földkupac jelenti,amit körberaktam kövekkel.Sokaknak talán fel sem tűnik,ha egyenesen megy az ember azon az úton és nem néz be a sűrűbe észre sem lehet venni.

Gondoltam én,mert ma aztán kellemetlen meglepetés fogadott.Kis sírjának ha szemben állom vele akkor a jobb oldalán elvolt túrva pár kő és a föld egy ponton kiásva,kikaparva...egy lyuk tántogott ott,látszodott a kis lila pléd amibe belecsavartam a kutyust.Ha jobban belenéztem volna lehet magát a tetemet is látom még...

Na vajon ezt a lyukat ki okozhatta és miért?Nagyon remélem,hogy egy állat volt és nem ember.Talán az arra tévedő őzek voltak kiváncsiak,talán egy kutya aki szagott fogott és ő kaparta ki.Talán..
Mert ha ember akkor ezt már végképp nem tudom hova rakni.Végképp nem tudom megérteni,hogy meddig képes még süllyedni ez az életre méltatlan faj....
Nem is tudok ehhez még mit hozzáfűzni,úgy gondolom az ezt megelöző mondtatomban minden benne van...

A lyukba visszaszórtam aztán a földet,a széttúrt köveket pedig a helyükre tettem.Azt tervezem kimegyek a vasúthoz és hozok pár olyan követ ami a sínek mentén van,azzal szórom teli a kis sírt,talán így nem lesz kedvük kapargászni újra.Meg talán kiírom rá,hogy kutyasír...

A kis sír,innen nézve jobb oldalt a feljebb lévő résznél
történt az eset...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése