2019. január 29., kedd

Megdőlt a legenda...?

Legnagyobb sajnálatomra persze... Pedig jó volt hinni a varázsban a legendában a mítoszban...és hát sokáig úgy tűnt igaz is.Persze vannak dolgok amiket nem tudunk befolyásolni.Ilyen a halál is és hát egyszer mindenkinél bedől a legenda...
Fájó,hogy pont az én kisfiam esetében dőlt meg a varázs.Erről persze legkevésbé ő tehet és legkevésbé maga a legenda...

A Gergely-Éva forrás legendája arról mesél ugye,hogyha iszol a vízéből akkor visszatérsz ide...Ez eddig mindig így is volt...

A Gergely-Éva forrás a Kelet-Mecsekben
Írtam részletesen a forrás legendájáról tavaly augusztusban itt megtalálod,néhány nappal azelőtt,hogy pont eljöttünk ide.Boldogok voltunk és nyugodtak,hiszen ittunk a friss vízből,tudtuk majd visszatérünk.Alap dolognak számított,hogy ide még sokszor visszatérünk.Hiszen azon a helyen található a forrás amely első számú kedvenc helyünk az országban.

Sajnos az élet aztán átírta a forgatókönyvet,megdöntve a legendát is...

Utoljára a forrásnál...
Nem tudom Gergővel hányszor is voltunk itt,talán négyszer vagy ötször.Minden esély megvolt rá,hogy az a szám akár a tízet is elérheti.Utoljára tavaly (2018) augusztusban.Mint írtam,ittunk a vízéből és úgy voltunk vele,legközelebb akkor jövünk majd ha kinyit a közeli Máré vár.Majd egybe kötjük a kellemeset a hasznossal.Sajnos nem lesz legközelebb...

Nekem persze még van rá lehetőségem eljönni,életben tartani a legendát,de Gergőnek már nincs...és ha neki nincs mit is ér az én lehetőségem nélküle?Semmit...Mit ér ez a csoda,ha nem tudom vele megosztani többé?

Gergő elment a legenda meghalt,de ha eljutok még ide valaha Gergő velem lesz,mert ő bennem él tovább.
Választottam már Gergőnek szigetet,tavat,völgyet.Most pedig forrást.
Ez lesz Gergő forrása,hiszen ezt szerette a legjobban...

Szóval ha megyek ő velem lesz és életben tartjuk a legendát.
Mert egy ilyen legenda nem halhat el...

A legenda nem halhat el...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése