2018. október 29., hétfő

Elmarad az emléktúra

Hát csúnya tréfát űznek velem az égiek...nagyon készültem a Sándor emléktúrára és erre az egész hétre.Gyerek őszi szüneten és én is kivettem pár nap szabit.Három túrára is készültünk a héten tudván most a legeslegszebb a természet,ám úgy tűnik a sors közbeszólt.Szombat éjjel erős mellkasi fájdalmak kaptak el amik lényegében azóta sem múlnak(hétfő reggel van e sorok írásakor),még feküdni sem tudok mert pont fekvő helyzetben fáj a legjobban,ülve illetve állva próbálgatok aludni kevés sikerrel.Így sajnos jelenleg nem vagyok olyan állapotban,hogy túrázni tudjak menni...

Teljesen levagyok döbbenve a történteken hiszen egész évben kutya bajom sem volt.Az emléktúrára nagyon készültem,nagyon megszerettem volna most csinálni.A fő gond az vele,hogy csak hétköznap lehetséges bevállalnunk ezt a túrát mégpedig azért,mert kocsi hiján a Mecsek egyik eldúgott falvába csak hétköznap van normális közlekedés,hétvégente vagy ünnepnapon szinte elérhetetlen.

Még másik két túrát terveztem a hétre,az egyiket az Adonyi-szigetre az őszi finálé megtekintésére,a másik pedig már novemberi fő túránk lenne a Salabasina-árokba.

Mit is tudok most tenni?Hát a mai nap elmegyek orvoshoz,aztán reménykedve várom,hogy mielöbb jobban legyek.Ha valami csoda folytán ez összejön,akkor az adonyi túrát megcsináljuk a hét valamelyik napján.Ahhoz,hogy a Salabasinát megtudjuk csinálni igencsak jobban kell lennem,mert oda komoly fizikai erőlét kell.

Az emléktúráról sem mondok le,az egyik lehetséges verzió,november 10.szombat,ami munkanap így hétközi menetrend szerint járnak a buszok.Mi nem dolgozunk és Gergő sem megy suliba,így elméletileg akkor összetudnánk hozni.A másik lehetséges verzió az,hogy majd a téli szünetben próbáljuk meg megvalósitani.

Így állunk most ezt a csatát úgy fest én vesztettem el a gonosz égiekkel szemben...

Itt a Vár-völgynél végződne az emléktúra

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése