2018. október 8., hétfő

Alakul az erdő

Az e hétvégére tervezett túrát a tegnapi családi temetés miatt elhalasztottuk.Gergőt jobban megviselte nagyapja elvesztése mint gondoltam,meg aztán én is komolynak tünő derékfájással bajlódom így mára túra nélkül maradtam/maradtunk.Nem volt mit tenni lementem a közeli kiserdőbe a kutyussal megnézni hol is tart az őszi színelőadás.Nem csalódtam,bár még mondhatni kezdeti stádiumban volt  a dolog legalábbis itt a mi kis erdőnkben.Ettől függetlenül ismét megállapítottam az őszi erdőnél nem alkotott még szebb dolgot a természet.Nagyjából két-három hét múlva éri majd el az egész a csúcspontját én meg remélem a következő hétvégeken nem kell halasztanunk semmit és ott lehetünk az őszi elöadáson...

Így fogad az erdő

Aztán így folytatja

Az erdő közepén még a zöld az úr,de már nem sokáig...

Itt már beindult

Itt már zajlik az első felvonás

Kifelé tartva még itt is zöldes...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése