2022. március 3., csütörtök

Két éve együtt

 Elérkezett a második évforduló is,hogy Rexi velem van.Pontosan két éve hoztam el Nagylókról az akkor nyolc hetes kutyát,aki azóta igencsak megnőtt.Ma már a lelkem másik fele,noha sokkal butább jószág mint az előző kutyusom volt,de nem lehet nem szeretni.Ő is az erdőt szereti a legjobban,ha kimegyünk Gergő rétjére és ott szabadon szaladgál.Ugyanolyan jó barátommá vált mint az előző kutyám is.Kapcsolatunk noha különösebb problémát nem tartogatott,tavaly ősszel kishíján mégis választás elé kerültem.Móni stroke-ja végett nem tudtam túrázni menni,mert nem tudtam a kutyát kire hagyni.Akkor volt egy olyan opció,hogy egy házaspár elvitte volna Rexit magukhoz örökre... Ebbe végül is nem mentem bele,de pokoli volt több mint tíz hetet nem menni túrázni,nekem mint olyannak aki örökmozgó.Rexi maradt és itt van velem,sok vidámságot hozva a legkeményebb napokon is....

Rexi imádja a réteket és az ottani hancurkat

Volt már egy közös túránk is,igaz akkor nem mentünk messze.Az a lehetőség,hogy lesz-e újabb az Rexin is múlik,mert van még amiben fejlődnie kell ehhez,de egyszer-egyszer igyekszem kivinni majd a közeli mezőkre legalább...Remélem még pár évet együtt tölthetünk.

Gergő rétjén egy téli napon

Az Alsó-réten a kiserdőben

Szintén az Alsó-réten egy másik napon

Szép kis darab...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése