2022. március 4., péntek

Vége a kitiltásnak!

 Ahogy az várható volt az orosz-ukrán konfilktus elterelte a figyelmet a koronavírusról is.Ennek köszönhetően a hatalom oltásdiktatúrája is véget ért!Persze ne legyenek kétségeink: csak ideiglenesen,de ez is valami.Öt hullám ment le és nem oltakoztam és érdekes módon nem kaptam el a vírust.Most ugyan van valami nyavajám,de ez inkább annak köszönhető,hogy a munkahelyen a húzatban megfázhattam.Na de a lényeg az,hogy jövő héttől szabad az út a stadionokba és újra mehetek meccsre!

Végre újra jöhetek a stadionba!

Gergő elvesztését követően nem sok értelmét láttam az életnek.Ami még életben tartott az két dolog volt:a túrázás és a meccsrejárás.Az utóbbi időkben nem egyszer kerültem olyan helyezbe,hogy bízony azt gondoltam mindkettőtöl megfosztanak az égiek.Még ezektől is...A túrázás ugye főleg tavaly ősszel sinylette meg a dolgokat,meccsre pedig az egész 2021-es évben nem mehettem.Hála az oltásdiktatúrának kivoltam onnan tiltva én mint egészséges ember...Ezt sose bocsájtom meg a jelenlegi hatalomnak és erről a választás napján tanúbizonyságomat is teszem...

A stadionunk,úgy is mondhatnám:Gergő vára

Na de ne a bosszú vezéreljen hanem a jónak örüljünk.A csapatunk most jó és örömmel tölt el,hogy végre majd láthatom is játszani.Pechemre olyan szériában történt meg az enyhítés,amikor kétszer egymás után idegenben játszunk.Most hatodikán Ceglédre megy a csapat,13-án pedig Monorra.Az enyhítés hetedikétől lép érvénybe.Így a hatodikai ceglédi buli még nem megvalósítható,de jövő vasárnap ha nem lesz probléma akkor elmegyünk Monorra a meccsre és mint a régi szép időkben,egy meccstúrával egybekötött kirándulásra.Azután pedig már hazai meccs jön.

Újra megnyílt az út!

Talán egyeseknek megmosolyogtató lehet (különösebben ez nem érdekel),de én tudom nem az.Kicsit ugyan megritkultak a Gergővel való szeánszok,de azokon közölte velem,hogy nem sokára megnyillik az út újra majd a stadionba és lám igaza lett!

Ezzel pedig megnyílt az út a nyári budapesti WTA-ra is,így tehát idén talán akkor újra élednek majd a meccstúrák is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése