2022. február 14., hétfő

Mi lett velük?

 Valentin nap,aminek igazából...soha semmi jelentőséget nem tulajdonitottam.Nem érdekelt,nem is ünnepeltem meg soha.Jó talán voltak itt-ott kedves üdvözlések,megszólítások,de ennyi.Mivel ma is egy ilyen nap van,gondoltam utána nézek egykori exeimnek.Vajon mi lett velük?Nagyon nem kellett utánanézni,mert hála a közösségi oldalaknak van akinél nagyjából képben vagyok,hogy alakult az élete,de azért megemlékszem egy bejegyzés erejéig róluk,hiszen egykor jó volt velük,szerettem s talán szerettek.Nincsenek sokan..talán hat olyan kapcsolatom volt (Mónin kivül) amire rásüthetem azt a jelzőt,hogy komoly.Komolytalanok akadtak persze régebben,de ezek nem érdemelnek már említést és sokat el is felejtettem.Szóval mi lett a hat egykori exemmel?Képeket nem teszek fel róluk,inkább egy-egy rájuk jellemző helyszín képével illusztrálom a dolgokat.

Soha nem komáltam a szívecskés képeket,de valamivel illusztrálnom kell a bejegyzést...

Melinda:

Ő volt az első.Nagyon nagyon régen történt már én is alig-alig emlékszem rá.Kapcsolatunk nem volt hosszú,talán két hónapig tartott.Természetesen hozzá fűz az első csók és az első női mell megfogásának élménye... A szakítás után egy-egy gyenge kisérlet volt részemről és részéről is az újrakezdésre,de ezek elhaltak.Ma úgy tűnik boldog életet él.Elég korán férjhez ment,gyermekei születtek és már unokái is vannak.Soha nem beszéltünk aztán,ma sincs köztünk kapcsolat,aligha emlékszik rám,mélyen a feledés homályába merülhettem...

Melindával a dunaújvárosi Szalki-sziget ezen fái között valahol ismerkedtünk meg

Ildikó:

Talán ő volt a legnagyobb szerelem az életemben...a kapcsolat ha az első perctől az utolsóig nézem akkor öt évig tartott.Meseszép lány volt.Elvoltunk egy ideig,de aztán halványult a dolog és hát ő félre is kacsingatott és aztán le is lépett egy volt osztálytárssal.Persze ehhez valószínűleg az én akkori formám is hozzájárult...Sokáig nem tudtam róla,aztán hála a közösségi oldalaknak egymásra leltünk.Pechemre pont akkor amikor a második gyermekét szülte..Ekezdtünk beszélgetni,de érzelem nem jött át tőle semmilyen formában.Ugyan elnézést kért a régi félrelépéséért,de kissé unalmas lett vele a társalgás.Nyilván boldog házasságban élt (nem az egykori osztálytárssal) én meg ebbe nem kívántam beleröfögni.Ma ugyan ismerösöm a közösségi oldalon,de nem beszélgetünk.Olykor lájkol,olykor én neki és ünnepekre és névnapokra ír.Most is nagyon szép nő...

Ildivel a győri buszpályaudvaron találkoztunk először

Ely:

Igazából talán a legfurcsább nő volt az életemben.Tudott szeretni,de mégis sokat veszekedtem vele.Szép volt ő is,de imádta a faszt,már bocsánat...Ő volt a félrelépések királynője...ettől függetlenül nem haragszom rá,hiszen jelentősen hozzájárult,hogy az önbizalmam helyreálljon,hogy higgyek magamban.Kapcsolatunk kb.tíz hónapig tartott.Itt-ott ismerösök voltunk a közösségi oldalakon,néha évek múlva is beszélgettünk,hivott kefélni...de úgy ítéltem meg neki mindegy ki dúgja meg így hagytam a francba.Akkor töröltem amikor születésnapjára írtam és mindenki másnak megköszönte a jókívánságokat,csak nekem nem.Nem tudom szándékos volt-e vagy véletlen,mindenesetre így lekoccoltam végleg az életéből.Ma neki is vannak két gyermeke és talán olyan párra lelt akit nem csal meg..Én nem beszéltem vele 14 éve,valószínűleg nála is a feledés homályába merültem.

Elyvel az Europarkhoz kötödünk főleg...

Zsuzsa:

Teljes ellentéte volt Elynek,a hűség mintaképét róla mintázhatták alighanem és mellette szerény és csendes is volt akivel sosem lehetett veszekedni...Kapcsolatunk négy évig tartott,ebből három volt a komoly rész.Kedves volt és aranyos,de a munkája végett kicsit ideges tipus.Vasárnaponként jobb volt békénhagyni,mert mindig a hétfő miatt stresszelt.Szép időket töltöttem vele,volt két csodás nyaralásunk a Balcsinál is,de aztán én rossz paszba kerültem a munkahelyemről is kirúgtak így nem igazán voltam a toppon és elhalt a dolog kettőnk között.Veszekedés nélkül múltunk el...A közösségi oldalon ugyan egyszer bejelöltem ismerősnek,de mivel hetek múltán sem jelölt vissza,megértettem,hogy nem kér belőlem,így töröltem a jelölést.Úgy tűnt vén kisasszony marad,gyermekei nem születtek és meglehetősen későn talált rá egy alighanem igazi kapcsolatra,talán egy-két éve.Látom olykor az oldalakon,de nem röfögök bele semmibe,16 éve nem beszéltem vele,valószínűleg ő is elfelejtett én meg nem kívánok beleröfögni boldog életébe.

Bár Zsuzsával Dunaújvárosban ismekedtünk meg,a legszebb találkozás mégis a Déli pályaudvar váróterméhez fűz...

Anikó:

Szintén egy szerény,csenes nő volt,de nem tartott vele sokáig a dolog,talán ha négy hónapig.Nem volt olyan szépség mint a többiek,de ő csókolt a legjobban.Aztán mégis úgy éreztem ő vert át a legjobban és úgy gondoltam,hogy ezt most nem érdemeltem meg.Mindegy,így alakult.Évek múlva bejelölt ismerösnek a közösségi oldalon,de azóta sem,soha egy lájk,soha egy üzenet semmi...az égvilágon semmi.Igazából azt sem tudom ismerösöm-e még,vagy azóta törölt-e.Vannak gyermekei,hogy kapcsolata van-e az nem derült ki.Lehet itt is elsüllyedtem már a feledés homályába.

Anikóval a Pométeusz parkban ismerkedtünk meg

Julcsi:

Vele nagyjából négy évig tartott a kapcsolat.Tudom a lelki dolgok sokat számítanak,de testileg talán tőle kaptam a legnagyobb élményeket.Voltak szép napjaink,de sok volt a meg nem értés és a veszekedés köztünk.Vele túráztam is párszor és elvitt sok szép helyre.Szerethető volt,de valamiért nem münködött a dolog kettönk között,ebbe talán én is lúdas voltam és akkori némileg viharosnak mondható életem is.A szakítás után évekkel,Gergő halála után keresett meg és próbált segíteni lelkileg.Próbáltunk barátság felé vinni a dolgot nem is egyszer,de ahogy anno a kapcsolat,ez sem münködött.Ismerösök vagyunk a közösségi hálón,hogy meddig nem tudom,mert volt,hogy én,volt hogy ő törölt.Jelenleg nem beszlünk,de nála a feledés talán még nem 100%-os.

Julcsinak köszönhetem ennek a két várnak a megismerését is

Hát ennyi és nem több,nem is kívánok ezzel tovább foglalkozni a jővőben,de mivel Valentin nap van,hát eszembe ötlött ez a dolog.Látható,hogy a hatból négy amúgy is biztosan elfelejtett már,kettő még néha idefigyel talán.Mindegy,hálás vagyok nekik,örülök,hogy ideig-óráig az életem részei voltak és nem azon kesergek,hogy már nincsenek,inkább örülök,hogy velük lehettem egykor... Mindannyiuknak boldog valentino napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése