2022. február 20., vasárnap

A nagy meccs

 Egy normális világban reggel felébredtünk volna Gergővel és már indultunk is volna Kozármislenyre az utóbbi évek legnagyobb rangadójára...de sajna ez egy nem normális világ.Gergő már nem lehet velem (legalábbis fizikailag) és engem megfosztott attól a mocskos hatalom amit a legjobban szeretek a túrákon kivül:a meccsrejárástól.Így aztán nélkülünk vivta meg a csapat az utóbbi hét-nyolc esztendő legfontosabb mérkőzését...

Régen volt annyira jó csapatunk mint mostanság... ezt ecseteltem a szezonzárós és a szezonkezdős bejegyzésemben is.A második helyen állunk a bajnokságban.Úgy indult az év,hogy hét pontnyira vagyunk az első helyezettől.Ebből a hétből kettőt már az első fordulóban sikerült is lefaragni,így már csak öt pont volt a hátrány.És most következett az első és a második csatája.Ha nyerünk tovább fogyhat a hátrány: két pontnyira!

A csapat az első meccsen az évben

Nehéz úgy beszámolni egy mérközésről,hogy ott sem vagyok,de ígértetet tettem rá,hogy ezzel a meccsel kiemelten foglalkozom,hiszen kiemelten fontos mérkőzésről van szó.A tudósitások alapján tudok csak szemezgetni.Az első félidő a hazai csapaté a Kozármislenyé volt,de nem tudtak nagyon elhúzni tőlünk,igaz egy gólt berámoltak és így 1-0-ás hátránnyal mentünk pihenőre.A második félidő aztán a mienk volt.Nyomtunk is rendületlenül és sikerült is egyenlíteni!Továbbra is uraltuk a mérkőzést,de újabb gólt nem sikerült berámolni,de nem is kaptunk.Így maradt az 1-1-es döntetlen ami alapjában egy nagyon szép eredmény,de...

Harcban...

De sajnos az öt pont hátrányból így nem sikerült faragni és innentől kezdve sorsunk nem is a saját kezünkben van.Csak akkor tudunk majd közelíteni,ha a mislenyiek valahol botlanak,mi meg sehol!Így valószínűleg a bajnoki cím elúszni látszik,de szemrehányás természetesen nem érheti a csapatot.Mert mondom ez egy nagyon szép és jó eredmény,döntetlenezni ott ahol majd mindenki kikapott.Szóval ez dicséretes teljesítmény.És mivel a mögöttünk álló csapat kikapott,tekintélyes az előnyünk a harmadik helyezettel szemben,gyakorlatilag borítékolható szezon végén a második hely,bár még messze a vége.

Ez volt

Egy normális világban ezekben a percekben utaznánk haza a meccs és a kirándulás friss élményeivel,de ezeket annélkül elvették tőlünk,hogy oda adták volna...Mivel így alakult és nem volt más,e meccs tiszteletéül felújítottam kicsit Gergő emlékfalát.Mivel Móni ápolásra szorul betegsége végett,becucoltattuk az én nagy szobámba én pedig birtokba vettem Gergő egykori szobáját.Ide átpakoltam az emlékfal kellékeit és tettem fel a falra az ágyam fölé.

Na így alakult.Én innen,Gergő odaátról drukkol a csapatnak amely most is remekül helytállt a legnagyszerűbb ellenfél otthonában is!

Gergő felújított emlékfala (csak az egyik,van egy túrázós is)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése