2020. január 10., péntek

Elkészült Gergő emlékfala

Tulajdonképpen már nagyon régóta megakartam csinálni....
Van már neki egy emlékfal jellegűje a szobájában,az olyan vegyigyümi,túrás és családi képek,de majd idővel azt is megszerkeztem és lesz egy kimondott túrás emlékfal.
Ez most a meccses emlékfal és ez az én szobámban került megvalósításra.
Ugye Gergő két dolgot szeretett igazán életében,a túrákat és a csapatát-a meccseket...
Nem lett egy remekmű,ráadásul szenvedtem is kicsit vele,nem volt egyszerű a mezt belevarázsolni a képkeretbe,aztán feltenni sem.Az iróasztalra ráállva az össze is dőlt alattam,borúlt minden,de szerencsére baj nem történt.
Úgy gondolom ez egy méltó emlék és biztos vagyok benne,hogy tetszene neki.

Gergő emlékére...

Gergő emlékére....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése