2020. január 1., szerda

Bakancslista féle...

Akik követik esetleg a blogomat tudják,hogy minden évet úgy kezdtünk,hogy a karácsony utáni napokban vagy újévkor közzé tettük az éves bakancslistánkat.Ez abból állt,hogy Gergővel egyeztetve összeszedtük,összegyüjtöttük azokat a helyeket ahová elszerettünk volna menni.Aztán egész évben e terv szerint haladtunk a túráinkkal.Ezt szinte mindig is sikerült megvalósitani,egy-egy túra maradt csak el,vagy változott valami velük kapcsolatban.Gergő elhunytával viszont úgy éreztem ennek így már semmi értelme.Nélküle ez elvesztette a varázsát...Egy évvel ezelőtt már nem is volt bakancslista,bár mindig úgy volt,hogy egész évben beszéltük a lehetőségeket amelyeket karácsony után összesítettünk.2018-ban is így volt,egész évben beszéltünk róla,hova merre kéne elmenni 2019-ben,így a tervek valamennyire megvoltak a fejemben.De sajnos Gergő elvitte magával ezeket a terveket és az álmokat... Magamat kellett összeszednem inkább.Így különösebb terv nélkül vágtam neki a 2019-es évnek,pár olyan túrát azért megvalósítottam amelyre Gergővel is készültünk...

A Mecsek,minden évben alap...
Immár 2020-at írunk,igazi terv olyan mint a Gergővel megélt időkben most sincs.Azonban vannak a fejemben tervek,vannak álmok...na és nem utolsó sorban maga Gergő lelke is kért három olyan túrát ahová/amelyre tegyek meg mindent,hogy eltudjak menni.Ezekkel kezdeném.Hozzáteszem nincsenek időpontok,nincs az,hogy mikor melyik hónapban legyen ez vagy az....amikor majd sikerül.Jobbra a következő túráim menüben mindig látható a soron következő két-három túra.Szóval Gergő arra kért a mindenségből,hogyha tudom és lehetőségem lesz rá akkor a Cseszneki várhoz mindenképp menjek el.Ez lett volna a fő túránk 2019-ben ami ugye nem valósulhatott meg.Most mindent megfogok tenni érte,hogy összejöjjön és eljussak végre a Cseszneki várhoz...

Cseszneki vár
A másik két Gergő álltal favorizált túra közül az egyik most is a Mecsek lenne,lehetőleg a bazsarózsákkal ismét.Nos tervezek idénre is a Mecsekbe túrákat,hármat is,hiszen ez a hegység a legnagyobb kedvencem!Azt,hogy bazsarózsákat érintünk-e,látunk-e most még nem tudom.Nem ez a fő cél idén a Mecskben,de rajta leszek a projekten.Amúgy ha már Mecsek...egy gigantikus viszonylag hosszú,de nem különösebben nehéz túrát tervezek,lehetőleg a tavasz folyamán.Ez Vékényből indulna érintené a Csepegő-árkot,a Dobogót,a Cigány-hegyet és Püspökszentlászlót is majd Hosszúhetényben végződne.Egy másik mecseki túrán pedig az addigra remélhetőleg elkészülő új zengői kilátót szeretném megnézni.Remélve,hogy sikerül egy harmadik túra is a Mecsekben,ennek útvonala majd évközben dől el.Végül pedig Gergő harmadik túlvilági kérése a Ferihegyi repülőtér körbejáró túra volt.Ezt is terveztük lázasan még 18 novemberében,ide készültem is 19-ben aztán,de valahogy elmaradt.Idén megpróbálom ezt is összehozni.

Ferihegy...körbejárni,repülöket nézni...Gergő egyik álma volt
Kimondott saját tervem/álmom a Bakonyban a Római fürdöhöz eljutni.Nem egyszerű tömegközlekedéssel (nekem ugye nincs autóm),de megvalósítható.Ez egy szurdok és vízesés a Bakonyban,igazából római fürdöhöz semmi köze nincs,csupán csak a neve az.Tehát ez az a 5-6 túra amelyet igyekszem majd mindenképp összehozni.Minden más bónusz.Na de mi jöhet még képbe?Hívnak pár helyre és Manó barátom szervezésében is összejöhetnek még dolgok.Képbe kerülhet idén a Karancs-Medves.Egy esetleges újabb somoskői túra,vagy tán maga a Karancs esetleg a Szilváskő.Képbe kerülhet a Dobogókő is.Hogy ezekből mi sikerülhet az év közben fog kiderülni...sokmindentől függ.Jómagam szeretnék még egyszer visszajutni a Burda-hegységbe is Felvidékre.Remek túrákat tettünk itt Gergővel,jó lenne felidézni őket...Visszaszeretnék menni a Gemenci erdőbe idén mert páratrlan szépségű és nagyon tetszett.Szóba jöhetnek várostúrák,elsösorban Bajára és Kecskemétre szeretnék egy kis kirándulást tenni ebben az évben,valamint ha úgy jön össze visszamenni Komáromba,ezúttal az Igmándi és a Csillag-erődbe.

Római fürdő a Bakonyban
Meccstúrákra is komoly esély van.E sorok írásakor még nem tudjuk lesz WTA Hungarian Ladies Open idén...ha lesz megyünk.Valószinű elnézünk az ATP-re is,az biztosan lesz.Valamint Magyarország rendezi idén a tenisz Fed kupa döntőit is,ide is szeretnénk eljutni.Itt esélyes lehet a dolog,hogy világsztárokat lássunk.Aztán persze kedvenc focicsapatomat is egyszer-egyszer talán sikerül elkisérni.Hívnak Pécsre az ottani meccsre és szeretnék elmenni ismét Csepelre tavasszal,egyik ellenfelünkkel ott játszunk majd.Hogy ezekből mi valósul meg most még nem tudható,azon vagyok,hogy minél több valóra váljon.

Elina Svitolina...idén esélyünk van élőben látni,vagy őt vagy hozzá hasonló világsztárokat....
Koncertúrákra is van esély...Zoli barátom idén is látni akarja majd kedvenc Katáját,valószinűleg elkell majd kisérnem.Ezeken kivül bármikor összejöhet bármi.Mindig előjön valami dolog ahová elszeretnék menni.Valószinűleg az évet egy Velencei-hegységi és egy Gödőllöi-dombság béli túrával inditjuk majd.Aztán a környéken is mindig összejöhet bármi...Hát nagyjából ezek a 2020-as kilátások.Bárhogy is alakultak a dolgok,minden évben sikerült terveink java részét megvalósitani.Most ugyan sok tervünk nincs,reméljük így aztán ezek zöme valóra válhat majd.
Idén is Gergő nyomát követem...!