2020. január 26., vasárnap

Köd előttem,köd utánam...

Kicsit híján vagyunk a túráknak ezekben a napokban.Egyrészt nem igazán van jó idő hozzá (bár ez sosem volt akadály mikor Gergővel mentünk),másrészt vajmi kevés a szabadidő mostanság,főleg a túlórázásaink miatt.
Na de majd megyünk ám azért rövidesen!
Gondoltam egyet a jó kis ködös időben,kisétálok a helyi Tescoba,útközben ugyis keresztezni az utam a régi pentelei temetőt.Arra gondoltam a ködben csinálok pár képet az amúgy normál körülmények között is misztikus jellegű temetőben.Ám hiába,ember tervez,Isten végez...ugye.Mire kiértem oda gyakorlatilag a köd nagyrésze felszállt.
Gondoltam ha már itt vagyok lövök pár képet.

Kis kápolna a temető közepén.Valamikor a kiegyezés könyékén épülhetett.

A temető és azon túl a Tesco.Felfedezed a képen?Ha nem,segítek!Nézd meg a következő képet.

Túrázásainkhoz nem igazán kellett ez a temető sosem.Nem érintette egyetlen túránk sem a múltban.Én tettem egy kitérőt ide amikor Gergő három fájához túráztam ki a nyáron.Sokkal inkább "kell" ez a temető ha a helyi Tescoba megy az ember.Mert bár van út ami megkerüli,de átszelve a sírkertet sokkal rövidebb a táv.Sosem szoktuk megkerülni amúgy.
A temető is mind sok-sok minden más is,az őszi finálé idején a legszebb,olyankor a legmegkapóbb a látvány.
Ha nem felejtem el,idén kijövök majd pár képet lőni akkor.
Hasonló klassz lehet ködben,ami ugye most felszállt... Mit ad isten már mikor hazafelé battyogtam a köd ismét kezdett leszállni.Na tessék,szórakoztak velem az égiek.Hát mindenesetre vissza már nem mentem.Majd egy más alkalommal.

Így már talán jobban látszik a környezetbe abszolúlt nem illő Tesco...

Mystic cemetery...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése