2018. augusztus 23., csütörtök

Újabb mérföldkő!

Alig vettem észre,hogy a számláló szép csendben átlépte a húszezres számot.
Ami annyit jelent,hogy a blog születése utáni 21.hónapban átlépte a húszezres látogatottságot!Anno a saját túraélményeim megörökitése céljából alakult blog nem gondoltam volna,hogy bárkit is érdekelhet.Hogy úgy mondjam a saját szórakozásomra hoztam létre és persze,hogy maradjon meg valami a sok-sok szép túrából.Így is van jó sok amire már csak úgy emlékszem,hogy abból nem tudok használható bejegyzést írni,mert annyira megkopottak az emlékek.Amire visszatudok emlékezni az mind-mind levagyon írva,ha pedig még menetközben jut eszembe valami,az meg le lesz írva.Az aktuális most folyó túrákról pedig mindig van leírás.


Így aztán mindenkinek köszönöm aki valaha is akár csak egy percre benézett ide.Remélem olyanok is akadnak akiknek tudtam segíteni esetleg abban,hogy milyen új helyeket keressen fel,nézzen meg.És remélem olyan is van akiket érdekelnek eme túrabeszámolók.Sajnos nem tudok heti szinten eljárkálni és írni a beszámolókat.Egyfelöl kevés a szabadidö,másfelöl az utóbbi időkben sajnos betettek nekem a végrehajtók,kölcsönöket kellett visszatörlesztenem így ez sokszor bezavart abban,hogy több helyre eljussak.Na de ennek vége.Visszalett törlesztve minden,így remélhetöleg a jövöben már csak a kevés szabadidö lesz az akadálya annak,hogy ide-vagy oda éppen nem jutok el.Ezen próbálok majd javítani,de ez sem mindig rajtam múlik....


Szóval mégegyszer köszönöm mindenkinek aki valaha is bentjárt itt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése