2024. február 16., péntek

Ezek ugyanazok?

 Aki esetleg vissza-vissza olvas a blogban,az láthatja,hogy a túrázásokon kivül a spirituális dolgoknak is nagy teret engedek olykor.Ez természetes,hiszen érdekel a téma és Gergő elvesztését követően fokozatosan merültem bele egyre jobban és jobban.Noha az utóbbi időben egy kicsit tartalékpályára állt a dolog,de persze érdekel ma is minden a témában.Követek én is olyan oldalakat amelyek sokat segítenek illetve tanítanak is.Ahogy írtam az év elején,ezt az évet a Papa100 jubileumi évnek nyilvánítottam a magam kis világában,vagy emlékévnek,hiszen megboldogult faterom idén lenne 100 éves.Sajna én későn csúszantam bele ebbe a családba és a szüleim némiképp egy kicsit idősek voltak,ez csak azért volt szar mert apámmal is így mindössze 18 közös év jutott... Na de,hogy kapcsolódik a két téma egymáshoz?Ki fog derülni a bejegyzés végére.

Nem tudom milyen képekkel illusztrálni ezt a történetet,így most itt egy örangyal....

Öt éve lesz február végén,hogy az első úgynevezett hivatalos médiumnál jártam egy szeánszon.Úgy éreztem Gergő akar még valamit közölni odaátról ami lényegében így is volt és a dolgok is annyira a kezemre játszottak,hogy szinte elkerülni sem tudtam a szeánszt.Volt már szó erről is a blogban,hagyjuk azt most,hogy mennyire lehetett igaz és hihető az egész.A fura az egészben az volt,hogy mielőtt még szinte bármi történhetett volna a médium azt közölte,hogy apukád azt üzeni,hogy sokkal jobb apa voltál mint ő!Leesett az állam,mondhatni köpni-nyelni nem tudtam.Apukám lelkét nem terveztem lehívni,de ezekszerint ott volt,persze ez megnyugvással töltött el.Apám lelke... Ő ugye 88-ban távozott és azóta nagyon sokszor éreztem azt,hogy odaátról ő vigyáz rám... még sokkal azelőtt is,hogy az egész spiritualitásról bármit is hallottam volna...jöttek jelek az irányából (tőle) akkor is még amikor erről az egészről fogalmam sem volt!Gergő 99-ben született és 18-ban ment el.Ez idő alatt viszont nem éreztem apámtól jövő jeleket (ami persze nem zárja ki,hogy nem is voltak).Öt éve február végén még nem voltunk három hónapja sem Gergő távozásától.Nem tulajdonítottam ekkor nagy jelentőséget neki,hogy Gergő lelkét akartuk lehívni,de Papa volt az aki elöször hozzám szólt....

Az első emléktúrán úgy éreztem nem a mikulás hanem Gergő az aki búcsúzik...

A hitem sosem múlt el vele kapcsolatban,hogy ő az aki odaátról vigyáz rám.Amolyan őrangyal,bár a médium azt mondta segítő.Az,hogy ő szólt hozzám a hitemben erősített meg.Telt múlt aztán az idő és valahogy megtanultam egy Gergő lelkével való kommunikációt hát a minimálisnál azért magasabb szinten.Erről is volt már szó bőven ebben a blogban.Jól elvoltam ezzel évekig,sokat segített ez a dolog feldolgozni a feldolgozhatatlant.Ám aztán egyszer megfeneklett a dolog.Olyan infók,vagy ígérgetés félék jöttek át,hogy azokról egy idő után úgy éreztem hamisak.Ez nem kis keserűséggel öntött el,mert már szentül hittem benne,hogy valóban Gergő lelkével beszélek.Viszont szentül hiszem,hogy Gergő sosem adna nekem hamis infókat,hamis reményeket....így kezdtem úgy gondolni,hogy nem Gergő lelkével kommunikáltam... valószínűleg az én agyam űzhetett gonosz tréfákat.Hatalmas csalódásként éltem ezt meg,de ha ma is megpróbálok kommunikálni Gergő lelkével,akkor azt mondja,hogy higyjem,hogy ő az....Ez persze aztán teljesen összezavart.

Ebben a házban halt meg Gergő,egy téli hajnalon...

Ma is szentül hiszem,hogy van élet a halál után,sőt akkor létezünk csak igazán!De ha nem Gergővel kommunikáltam éveken át,akkor hol lehet Gergő?Hol lehet Gergő lelke?A jeleket vajon ő küldte?Annyira igaznak valóságosnak tűnt az egész... erről azt olvastam,ha annak tűnik,akkor az, az is! Szóval teljesen tanácstalan lettem az utóbbi hónapokban.Míg nem érdekes dologra kezdtem felfigyelni.Mindannyian vagyunk úgy,hogy kerülünk olyan élethelyzetbe amikor elhunyt szeretteink segítségét kérjük.Így voltam én is,hiszen ha annyira nem is kommunikáltam ezt kifelé,azért az évek rendesen megráncigáltak engem is.Ám valahányszor Gergő segítségét kértem,nem éreztem úgy,hogy jönne segítség...ami persze nem zárja ki,hogy jött,csak én nem rezegtem úgy,hogy ezt értsem.Viszont amikor a papa segítségét kértem szinte mindig jött megnyugtató segítség!Hát ez meg,hogy lehet?Egyáltalán lehetséges-e?Ha úgy kértem a segítséget,hogy Gergő és Papa segítsetek akkor is jött.Gergő igazán szeretett,tehát az sem tűnik valószínűnek,hogy ne segítene...

Nincs mit szépíteni,segítségre mindig is szükségünk van!

Ahogy telt az idő egyre jobban foglakoztatott a dolog.Miért csak akkor érzek túlvilági segítséget ha azt a papától kérem?Hol van Gergő,ha nem vele kommunikáltam,ha nem ő az aki segít?Valóban ő nem segít?Miért nem éreztem papát Gergő élettartalma alatt,csak előtte és utána?Kezdett körvonalazódni agyamban egy képtelen gondolat.Aztán ahogy merültem bele,egyre inkább nem volt képtelen...Tudjuk,hogy a lélek számtalan életet él,mielőtt annyira fel fejlődik,hogy nem kell többé leszületnie.Vannak olyan lelkek,akik ugyanoda,ugyanabba a családba születnek újra ahonnan távoztak...Mi van ha....?Mi van ha Gergő és Papa egy és ugyanazon a lélek?Mi van ha a papa így jött vissza hozzám,Gergőként?11 évvel azután,hogy meghalt mint papa...Ő volt az apám és aztán meg ő lett a fiam?Azért jön csak az egyik irányból a segítség is,mert egy és ugyanazon lélekről van szó?A szeánszon miért papa volt aki először hozzám szólt,akkor amikor még szinte nem is mondtam a médiumnak kit hívjunk le?Azóta is egyre inkább foglalkoztat már ez a dolog...

A szeretet nem múlik el...!

Alighanem a jövőben újra fel kell keresnem egy médiumot megpróbálva választ remélni ez ügyben... Viszont akár egy lélekről,akár kettőről is van szó,olyan fokú szeretet energiát érzek ezzel kapcsolatban ami most is csak azt bizonyítja,hogy van túlvilág,hogy valóban van élet a halál után is,na és odaát sokkal nagyobb látószöggel bírunk és sokkal többet tudunk is.Ez az írás természetesen nem azt akarja bízonygatni,hogy Gergő nem szeret már,papa meg nagyon.Egyszerűen csak magamban gondolkodom így is,hátha ez is előre visz valamennyit ez ügyben,mert a téma számomra több mind érdekes...Na és ugye azt tartja a spiritualitás,hogy véletlenek nincsenek,így a dolgoknak az a különös "játéka" sem lehet véletlen,hogy Papa és Gergő egy sírban nyugszanak...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése