2024. február 23., péntek

Égi jel?

 Fura emléket dobott fel a facebook.Öt évvel ezelőtt ezen a napon a BOK csarnokban voltunk a WTA tenisztornán.Két hónappal voltunk Gergő elvesztése után és már akkor is foglalkoztatott ez a dolog,de nem tudtam mire vélni.Vagyis hát több érdekes dolog is történt ott a BOK csarnokban.Ezek egyike az volt,hogy a pálya túlsó végén a bal sarokban álló labdaszedő gyerek teljesen olyan volt mint Gergő...Messze volt és nem tudtam tökéletesen élesen látni a kisfiút,de amit láttam belőle az olyan volt mintha Gergő állna ott.Spirituálisan utána járva arra jutottam,hogy a távozást követően megszokják így mutatni magukat,hogy mintha valóban ők lennének azok ott.Persze ennek valóság tartalma erősen kétséges.De megtörtént és én Gergőt véltem látni... A másik dolog pedig az volt amit ma a facebook mutatott emlékként.Egy fénykép,melyen én vagyok.Ebbe még semmi furcsa nincs,de a képen az arcomon van valami fehér.Nézzük meg mielőtt kielemeznénk a dolgot.

Na mi az a fehér?

Mi lehet az?Nagyjából hatvan kép készült az ott tartozkodásunkról,a hatvanból öt-haton rajta vagyok én is.Semelyik másik képen nincs ilyen fehér akármi.Mi lehet az?Akkoriban is hetekig néztem a képet és próbáltam agyalgatni mit is látok.... Képhiba?Lehet,de soha nem volt semmilyen hasonló képhibám.És tíz éve,hogy nagyon belemerültem a fotózásokba és közel 30 ezer képem készült már,egyiken sincs ehhez fogható dolog...Szóval így már a képhiba is megkérdőjelezhető,meg a lencse,objektív és hasonló hibák is.Akkor mi ez a fehér valami?Természetesen spirituális beállítottságomnak hála én mást láttam és látok bele azóta is.Lehetséges lenne,hogy egy angyalszárny darabja az?Egy szárny amely nem ment ki időben a képből és így maradt belőle látnivaló.Amit mi szabadszemmel nem is láthattunk,de a kamera elkapta a pillanatot?A fiú akiben Gergőt véltem felfedezni és ez....ez így már nem lehet ugye véletlen,amik ugye eleve nincsenek is.Égi jel?Gergő jelezhetett így,hogy ott van velünk?Próbálok ebben hinni,de ez persze erősen csak hit és semmi más.

Azóta sem volt ehhez hasonló képem és előtte sem.Idővel megmondom az őszintét el is felejtettem a dolgot,de most,hogy újra felhozta a facebook újra elkezdett foglalkoztatni a dolog.Mi lehet az a fehér?

Egy évvel korábban Gergővel ugyanott...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése