2024. február 1., csütörtök

A "B" oldal forog

 Alighanem túl vagyunk a tél felén és az eddigi tél kísértetiesen hasonlít az egy évvel ezelőttire.Decemberben három,januárban egy túránk volt,ami hozzáteszem nem is olyan rossz statisztika.A baj inkább az,hogy előrelépés nem történt (eddig) a tavalyi télhez képest,de manapság már az is nagy szó ha a tavalyi színvonalat tudjuk hozni,legalább mennyiségben...Tehát ha azt veszem az élet nem nagyon akar javulni.Ma pedig immár azzal is szembesültem,hogy öregszem.Végérvényesen a "B"oldal forog ahogy a munkahelyen szoktuk mondani.Annyi történt ugyanis,hogy az időszakos orvosi vizsgálaton a doki kikötötte,hogy bizony innentől szemüveget kell hordanom,ha még valami maradandót akarok alkotni a munkahelyen...A mai nap került hozzám az új szemüveg,pontosabban szemüvegek.Egy távollátó és egy olvasó szemüveg.Hozzáteszem nem rosszak.Mondtam lőjenek már rólam egy képet a történelmi pillanatról,ezen a képen vettem észre,hogy nagyon kezdek öregedni.Na nem mintha néhány dologból nem jöttem volna már rá.


De ugye nekem legalább van "B" oldal,Gergőnek még ez sem adatott meg... Szóval semmi panaszkodás,csak a történelmi pillanatot szövegben is megakartam örökíteni,ezért ez a bejegyzés.Na nem ígérem,hogy szünet nélkül hordani fogom a szemüveget,de kétségtelenül jobban látok így,ez tagadhatatlan.A télből is van még egy hónap.Anyagi téren nincs javulás,de ha olyan lesz végig a tél mint a tavalyi,akkor két túra még vár ránk.Holnapután (e sorok írásakor) megkezdjük akkor a beígért Balatoni kéket és legalább egy túrát tervezünk még februárra,szerencsés esetben pedig kettőt.Tehát akkor forog a "B" oldal végérvényesen,ha egyszer majd lejár,tegyétek fel újra a lemezt és hallgassátok végig az "A" oldallal együtt.Ehhez nem kell mást csinálni mint olvasgatni ezt a blogot az elejétől.Persze nem kötelező,de azért voltak szép dolgaink is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése