2022. április 18., hétfő

Az ígéret földjein

Tulajdonképpen ennek a bejegyzésnek nem sok értelme van.Csak mint érdékességet említeném meg na és számomra ha majd egyszer visszaolvasom,hogy ilyen is volt.A legutóbbi túránkon amikor is valóra sikerült váltani Gergő egyik régi álmát és eljutottunk a Cseszneki várhoz végre,érintettük a számomra talán két legkedvesebb várost a múltamból.Na nem túra közben,hanem az odaút és a visszautazás alkalmából.Így először az életemben voltam egy napon abban a két városban amelyben talán a legboldogabb voltam az életem során.Persze vannak még ilyen városok ezeken kivül is,de mindbe egy napon lehetetlenség ott lenni.Tervezem amúgy majd egy olyan utazást a jövőben,hogy elmegyek majd a számomra legkedvesebb helyekre egy heti utazás kereteiben,de mondom ez még a jövő titka.

Veszprémi vár,igaz ez a kép nem most készült

A túrára menet érintettük Veszpémet,igaz csak nagyon érintőlegesen és csak pár percre,de érintettük...Ez is elég volt,hogy eszembe jussanak az itt megélt élmények.Egy nagy szerelem emléke(Zsuzsi) ami ide fűz,ami három évig tartott anno...De vannak barátok is innen...Maya akinél a második chat találkozó volt és aki nagyon jó barátom volt...Eli aki a mai napig barátom,igaz jelenleg nem itt él,de innen származik.Aztán Gergővel is jártam itt,majd érintette még egy-két túránk a várost.Mindenképp tehát sok-sok nagyszerű boldog pillanat fűz ide.Mindig szívesen jövük ide,jó olyankor itt lenni.Talán a legszebb magyar város amúgy.

Veszprém mindig közel áll a szívemhez...

Hazafelé pedig Győrt érintettük,ott szálltunk át a Savaria IC-re.Volt félóránk...félórám...Az állomáshoz közeli főtérre mentünk ki a pompás városháza elé.Itt is előjöttek az emlékek...Ildikó,a királynő...talán ő volt a legnagyobb szerelem?Nem is tudom,de közel van hozzá az biztos...Sok szép emlék,akár itt a városháza előtt is...Az azóta eltelt időben itt nem igazán voltam,egyszer voltam Győrben egy kézilabda meccsen,de az is nagyon rég volt.Szóval messze nem voltam itt annyit mint Veszprémben,így az ittlét hatása ha lehet nagyobb is volt.Ott a győri estében nagyon kedvem lett volna sétálni a régi boldog utcákon,de az a félóra hamar tovaszállt és a varázs elmúlt...

A városházánál Győrben

Így hát egy napon lehetettem a számomra talán két legkedvesebb városban (persze mondtam már,vannak még hasonló kedves városok).Talán ez az egy ilyen alkalom volt ez az életben,talán lesz még ilyen az életben.Ki tudja?Egykor ezek a városok voltak számomra a világ közepéi,az ígéret földjei egy szép élet reményei.De ezek aztán nem válhattak valóra,nekem Gergővel volt dolgom,neki kellett élményeket adni rövidke kis életébe.Így vagy úgy,jó érzés volt érinteni egy napon az ígéret földjeit...

Győri varázs...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése