2019. április 28., vasárnap

Odafagyás a teniszstadionhoz - ATP 2019

Nem igazán volt kedvem ehhez a bulihoz,bár emlékeztem,hogy tavaly sem volt és aztán meg úgy alakult,hogy nem is volt rossz buli.Most azért tetézte ezt,hogy meglehetősen rossz időt jósoltak erre a napra amikor mentünk,meg ugye most az elődöntőket jöttünk megnézni és nem igazán jutottak a négy közé nagy nevek,olyanok meg pláne nem akiket szívesen megnéztünk volna.Természetesen erre a bulira is jött volna Gergő is.Sajnos,hogy már nem jöhetett... Délelött kilépve a házunk kapuján,úgy döntöttem én még visszamegyek a kabátomért.Nem lehettt eldönteni milyen idő van,milyen lesz.Hüvös volt délelött és mint később kiderült jó döntés volt.Zoli barátom csak egy puloverben érkezett,bár elmodása alapján kellően alá öltözött.A meccsek délután kettőkor kezdödtek így elég volt a fél11-es vonattal felmenni.

Budafok
A helyszín a tavalyihoz képest változott.Akkor ugye a Kopaszi-gátnál volt felépitve a mobilstadion,most ezt kivitték valahova Budafok szélére.Utána kellett járni,hogy lehet oda kijutni,de nem volt bonyolúlt.Csak Budafokig vettünk jegyet,ott szálltunk le a vonatról (két megállóval a Déli pu.előtt.).Innen kellett kis gyaloglás után elmenni a Budafoki elágazás nevezetű villamosmegállóig ahol majd a 41-es villamossal juthatunk ki a helyszínre.Kis séta sosem baj,legalább látunk valamit Budafokból is,ami ugye Budapest egyik peremkerülete.Igy is lett,elindultunk,úgy volt majd útközben veszünk a villamosra is jegyeket.Elöször a budafoki piacba bolottunk bele,körülnéztünk itt,sokmindent láttunk,de olyan helyet nem ahol jegyet tudtunk volna venni.A piac környékén szép templomok voltak,ezeket megcsodálva mentünk tovább.

Budafoki református templom
Továbbra sem találtunk jegyárusitó helyet.Odaérve a villamoshoz,volt ott egy lottózó,de jegyet ott sem kaptunk.Félve a BKV ellenőrök haragjától nem mertünk bliccelni,így azt javasoltam Zoli barátomnak menjünk el a közeli Savoya parkba,ott biztos kapni majd.Tudtam az utat,hisz jártunk erre (is) Gergővel hajdanán.Nem volt messze a Savoya park és kaptunk is jegyeket ott.Ha már ott jártunk akkor az egyik kajáldánál megebédeltünk,egy-egy jó kis marhapörköltet vegyeskörettel.Kiadós adagot kaptunk,így ezzel aztán elvoltunk.Visszamentünk a villamoshoz és kihúztunk vele a "Tetthelyre".Ott aztán mondhatom,hogy csodálatos környezet fogadott!

A Kánay-tó és a sportcentrum

A kis vízesés megtévesztő,ez nem folyó hanem tó!
A Kőérberek megállónál leszállva egy tó húzodott a villamospálya mellett amit egy híd szelt ketté.Jó rálátásunk volt a sport11 nevezetű sportcentrumra a környező városrészre,mögöttünk pedig csodálatos hegy volt gyönyörű zöld erdővel.Ez lehetett itt a kamaraerdő ahová szintén voltak terveink Gergővel,hogy majd egyszer eljövünk...most látva a helyet igazán bántam,hogy ez nem válhatott valóra...Egy szarka szegödött a nyomunkba,mint Budapesten mostanában oly sokszor...Besétáltunk a szemközti parton lévő sportcentrumba,persze a belépők árának leszurkolása után.Elöször stewardessekbe botlottunk akik egy nagyon szép piros baseball sapkát nyomtak a kezünkbe!A főszponzor az Emirates ajándéka volt.Ilyesmivel korábban sehol nem találkoztam,ez egy nagyon nemes gesztusnak véltem.Jól esett,köszönjünk.

Ezt a sapkát kaptuk
Sok ember mozgott a centrumban mindehol.Könnyen megtaláltuk az arénát ami nagyon hasonlitott a tavalyihoz mégis kicsit más volt.Bementünk hát,az északi lelátó tetejére szólt a jegyünk.Meglehetősen hüvős volt.A Savoya parkba menet kicsit melegem volt a kabátban,de itt már cseppet sem bántam,hogy elhoztam magammal.Repülök húztak el szinte 3-4 percenként a stadion felett.Itt volt azthiszem a közelben egy repülőtér.Látványos,de egyben kicsit zavaró is volt.Szépen kezdett gyülekezni a tömeg a stadionban az első elődöntő kezdetére lehettünk jó két és fél ezren.

Zajlik a mérkőzés,szemben a zöld a kamaraerdő
Egy szerb és egy francia játékos játszotta az első mérközést,akik közül csak a szerbet ismertem valamennyire.Mivel nem aludtam túl jól elöző éjszaka igy a mérközés első szettjét gyakorlatilag átaludtam.Utána tértem magamhoz és tudtam figyelni a mérközést.Nem volt túl magas színvonal,meg sem közelitette a februári Alexandrova féle női WTA elödöntő színvonalát.Na és hideg volt szinte.Zolika már bánta is,hogy nem hozott kabátot,bár ezt ügyesen titkolta,de én láttam rajta.Szerencsére a meccs a szokásosnál jóval hamarabb véget ért.Egy ilyen elödöntő elszokott tartani másfél - két órát.Most 59 perc alatt lezavarták.Én nem bántam cseppet sem.A második meccs kezdetéig volt félóra,lementünk körülnézni a sportcentrumban.

Fotó Majával a méhecskével
Mivel nem volt jó idő sörözéshez,így azt kihagytuk.Amúgy minden olyan volt mint tavaly.Raklapokból kialakitott bútorzat (igazán jópofák),sátrak,kirakodók,büfék minenhol.Egy méhecskével egy közös fotót is tudtam csinálni.Na meg mindössze két wc volt,így ezekhez bizony sorba kellett állni.Na és odabent a wc-k minösége úgy gondolom méltatlan volt egy ilyen eseményhez.Ebben a WTA toronymagasan verte az ATP-t.Visszamentünk a stadionba,vártuk az újabb mérközést.A repülök meg csak húztak és húztak el a fejünk felett folyamatosan.

A második meccsre várva

Repülök felettünk.
Most sem volt jó idő.Szinte fáztunk ott fenn a lelátón.Tavaly ugye odasültünk,a héten ettől most is tartottunk.Aztán nem odasülés lett belőle hanem odafagyás... A második meccset egy számomra ismeretlen olasz és egy magyar származású szerb játszotta.A közönség ugye ebből kifolyólag a szerbnek szurkolt.Ám ez a mérközés sem hozta azt amit az ember vár egy elödöntőtöl.Ez a fajta szinvonalatlan tenisz ami a pályán folyt messze volt attól amit én szeretek.A meccset végül is az olasz nyerte és alig volt hosszabb mint az elöző meccs.
Cseppet sem bántam.

Zolika örül valaminek,tán annak,hogy véget ért a mérközés?

A nap nője
Indultunk vissza még néhány képet csinálva.Maga a mérközések kifejezetten szinvonalatlanok voltak,messze elmaradva a tavalyiakhoz képest és a februári női WTA meccsekhez képest is.Na de legalább a lányok a nők akik kijöttek a meccsre,ők igazán szépek voltak.Sokkal inkább őket figyeltem meccs közben mint ezt a szinvonalatlan szarságot.Kijövet a centrumból még jártunk egyet a Kánai-tó körül.A szarka ismét ott kisért minket (engem?)...ezután indultunk vissza a villamoshoz.Amire nem is kellett sokat várni.

Viszlát jövőre!

A Kánay-tó este hat felé
Úgy döntöttünk nem a Budafoki elágazásnál szállunk le,hanem bemegyünk az Etele útig.Onnan meg elsétáltunk a Kelenföldi pályaudvarra.Annak alagútjában megvacsiztunk.Amig ott eszegettünk kb.15 perc alatt vagy 150 gyönyörübbnél gyönyörübb nő jött-ment.Leülni mellénk sajnos egy sem akart.Nem is értem miért.Megvettük a jegyeket aztán kilibbentünk a vonathoz.Amely csurig tele volt aztán.Igy az út 60%-án állnunk kellett.
Rendben hazaértünk.Nem volt rossz buli,de gyengébb volt mint a tavalyi és jóval gyengébb mint a februrái WTA buli.Na és kissé odafagytunk a stadionhoz,főleg Zolika,mert nekem legalább volt annyi eszem,hogy hoztam kabátot.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése