2019. április 1., hétfő

Spirituális utakon

Mielött ebbe a blogbejegyzésbe jobban belemerülnénk,nézzük meg mit is jelentek a spirtuális-spiritualitás szavak:A spiritualitás összefoglaló kategórianév. Olyan világnézeti formák, amelyek elsősorban a  szellemi,természetfeletti erők, illetve a lélek értelmezésén,magyarázatán alapuló irányzatainak közös neve.Ha több magyarázatot akarsz róla,google a jóbarátod.

Nem nagyon merültem bele életemben ebbe a témába,noha érdekelt a dolog.Aztán az élet felülírta a forgatókönyvet,kisfiam azaz állandó túratársam halála óta egy kicsit intenzívebben kezdtem belemerülni a dologba,ezzel is keresve az utat egy esetleges kapcsolatfelvételhez fiam lelkével.Ez többé-kevésbé sikerült is.Persze az ilyesmi csak úgy sikerülhet bárkinek is ha hisz benne.Én próbálok hinni,hiszen másom már nem maradt,csak a hit.

Spirituális utakon
Gyermekem halála után próbáltam mindenben valami kapaszkodót keresni.Nem tehettem mást,hiszen elvitte magával az életem értelmét.Rendkivül elveszettnek éreztem magam és részben még ma is érzem.Öszintén szólva az egész spiritualásról nem sok fogalmam volt.Talán még ma sincs,bár olvasgatok,kutatgatok a témában.Hittem ugyan,hogy a test halálával a lélek nem hal meg,de aztán,hogy mi történik?Nem sok fogalmam volt róla.Most egy kicsi van...A tragédia óta is próbáltam már minden jelre figyelni.Elöször egy gyerekkori barátnőm írt rám aki lélektréner.Ö írta,hogy érezte Gergőt...tőle megtudtam,amit innen-onnan már tudtam,hogy a lélek elöször a halála után itt bolyong földközelben és 42 napja van átkelni a fénybe.Megtudtam,hogy külömböző módokon jelez ha ott van velünk.Megtudtam,hogy szinte mindig megnézik saját temetésüket...és,hogy elöfordulhat,hogy segiteni kell nekik átkelni a fénybe... Onnantól kezdve sorozatosan éreztem Gergőt,kellemes simogató bizsergető érzéseket a hátamon,egy félilg éber,félig álomszerű állapotban az ölelését és éreztem két puszit is,de szinte teljesen valóságosat!Megtudtam azt is,hogy ha beszélek hozzá azt hallja,sőt a gondolatainkat is tudja értelmezni.Ám nem lehettem önző.Időben megkértem Gergőt,hogy kelljen át.

Fényes utakon,még életünkben...
 Úgy gondoltam ez meg is történt.Ám ezután egy héttel újra folyamatosan éreztem őt...még volt pár nap a 42.-ik napig.Mondtam akkor maradjon ameddig lehet,de az utolsó este újra megkértem,hogy kelljen át,hiszen így fejlödhet a lelke a létezése tovább...Megint úgy éreztem átkelt,de megint újra elöjött.Kezdett nyilvánvalóvá válni,hogy még valamit akar közölni,mondani.Hiszen ha nem kellnek át annak több oka is lehet,túlzott ragaszkodás,féltés,vagy valami befejezetlen dolog,akár valami amit még közölni szeretne.Így a gyertyánál arra kértem,hogy küldjön egy jelet valahogy ahol értelmezhetem azt is,hogy ő mit akar még közölni,mondani.Ekkor már kerestem én is ezeket az ugynevezett halottlátókat.Aztán megjött a jel...Gergő megtalálta a módját,hogyan beszélgethetnénk még...Azt most nem kívánom részletezni mi volt ez a jel,de elmentem egy halottlátóhoz.Valami hasonlót kell elképzelni mint Melinda a Szellemekkel suttogó c.sorozatban.Bár nem Melinda jött el hozzám,én mentem el hozzá.Na és nem Melinda volt hanem Hajnalka,de ez most mellékes.Pénzt kért persze a dologért,na nem mintha földhöz vágott volna az összeg,de utánanéztem.Az igazi halottlátók aki valóban segiteni tudnak és szeretnének nem igazán kérnek pénzt a szolgáltatásukért...igy némi fenttartással kezeltem az egészet az elejétől fogva.Sok érdekesség hangzott el az egy órás beszélgetésen Gergővel...már ha valóban az ő lelke volt ott.Mert ezt sem hittem 100 százalékig...

Vannak ennél szebb helyek is odaát?
Elször is Hajnalka lefestett olyannak pont amilyen vagyok...honnan tudhatta?Léleklátó is persze.Aztán közölte,hogy tudom-e,hogy apám és anyám nem ugyanazon a síkon van?Hát persze,egyértelműnek tűnt...mégis honnan tudhattam volna?Meg nem értettem hogyan kerültek ők a képbe,hiszen én Gergővel akartam beszélni.Erre aztmondta,hogy ők hozták az életembe Gergőt...jó,de mégis hogyan ha más és más sikon vannak?(apám még azt is üzeni Gergővel,hogy sokkal jobb apa voltam mint ő....)Na már itt is kezdett borúlni a dolog.Na persze sok olyasmi is elhangzott ami tipikusan Gergőre valott,mintha valóban ő mondta volna.De mikor megkérdeztem,hogy mondja el nekem,mi is volt az a fő dolog amit a legjobban szerettünk,ami a hobbink volt (a túrázás pesze) nem jött válasz,illetve Hajnalka aztmondta,hogy Gergő azt akarja,hogy én mondjam el mi volt az.Na itt már alig-alig hittem neki...Végül is annyi volt még a fő mondanivaló,hogy Gergő arra kér,hogy ne hagyjam abba a túrázást,folytassam ahogy eddig,ő pedig ott lesz velem mindig...Hogyan is?Hajnalka ugyanis azt is mondta,hogy Gergő már a fényben van (tehát átkelt).Ám kiderült onnan akármikor visszatudnak jönni.Ennek később utánajártam.Valóban visszatudnak jönni,de nem akármikor.Na jó a lényeg sokminden más mellett elhangzott.Gondoltam ezt akarta még Gergő elmondani,hogy folytassam a túrázást.
Próbáltam hinni ebben,hogy valóban ő volt ott és ő mondott mindet.De ahogy távolodtam attól a naptól egyre kevésbé gyözött meg a dolog...

Gergőkém...itt még egy túránkon,de olyan mintha a fény hivná...
Valami volt,igen.Gergő talán ott volt igen.Csak szerintem a hölgyike nem tudta pontosan "leforditani" mit is akart Gergő.Mert aztán a dolognak itt nem volt vége.Ám teljesen más vízekre evezek most,de aztán majd kiderül,hogy a dolgoknak közük van egymáshoz.Idei első komolyabb túránk a Tündérsziklához vezetett a Budai-hegységbe.A dolognak elsőre semmi jelentőséget nem tulajdonítottam.Annyi,hogy emlékeztem,hogy lényegébe itt kezdödtek bakancslistás kalandjaink Gergővel évekkel ezelőtt.A hideg ellenére kellemes kirándulás volt.De úgy voltam vele,egy a sok közül.Aztán nem gondoltam,hogy ebben az évben ezután négyhetente visszatérek ide... Talán már ez is furcsa önmagában.Gergő halála után egy régi exem keresett meg akivel aztán közelebbi barátságba kerültünk újfent (barátság szó szerint,nem több legalábbis egyenlöre), ő segitett sokat nekem átvészelni valahogy ezt a nehéz időszakot amit a fiam elvesztése eredményezett.Februárban egy találkozót beszéltünk meg,egy kellemes sétával fűszerezve a Budai-hegyekbe.A Normafa környékén sétálgattunk.Kedves barátom fentről meglátta ugyan a Tündérsziklát,mondta is jó lenne lemenni oda,de utunk nem arra vezetett.Legalábbis azthittem nem oda.Mert aztán ott kötöttünk ki!Hogy hogyan nem is tudjuk..mentünk,beszélgettünk,belemerültünk és...egyszercsak ott voltunk a Tündérsziklánál..Hát nem fura? Erről a túráról/sétáról amúgy itt olvashatsz .De még ekkor sem tűnt olyan furának,bár már kezdett valami felvillanni...

A Tündérszikla
Az egészben főleg azt furcsáltam,hogy exem,aki ugyan szeretett túrázni,de nem arról volt híres,hogy olyan nagyon bírná,most szinte repült felfelé a legmeredekebb hegyoldalon...éppen úgy....mint Gergő...!Lemaradtam szinte nem győztem a tempót vele.A nap végén aztán ki-ki hazament,utána írta az exem,hogy úgy érezte,hogy olyan volt mintha...Gergő lelke belément volna...aztán a buszon hazafelé azt is érezte,hogy kiment belőle...Ekkor már kezdtünk azon agyalni,hogy a Tündérszikla nem lehetett csak egy véletlen...Valamiért "odavisz" minket Gergő...valami azzal kapcsolatos dolog...valami amit itt kell keresnünk,de mi?Gergőt továbbra is éreztem olykor-olykor.Kezdett nyilvánvalóvá válni,hogy ő is érzi,hogy a Hajnalkánál történő beszélgetés nem teljesen győzött meg és ő próbál most rávezetni valamire.Agyalgattunk,beszélgettünk a dologról az exemmel,de nem tudtuk mit akarhat Gergő lelke...az egyértelműnek tűnt,hogy nagyon okos lehet...mint írtam olvasgattam ezekről és Hajnika is mondta,hogy elképesztő dolgokra képesek...

Na álljunk meg itt és tartsunk egy összefoglalót:Gergőt elvesztem.Utána különféle érzések és jelzések jönnek odaátról...elmegyek egy halottlátóhoz,de kétségeim támadnak.Ekkor Gergő maga próbál rávezetni valamire,de még mindig nem tudjuk mire?Mindenesetre a kulcs valahol a Tündérsziklával kapcsolatos....

A Tünérszikla azon a napon amikor Gergővel voltunk itt
Miközben a megoldást keressük,Julcsi az exem több furcsaságról is beszámol ami vele történik...sikerül megfejteni a dolgot annyira,hogy úgy véljük Gergő rajta keresztül akar segíteni nekem.Vagyis az ő segítségével akar velem valamit közölni,valamit ami Hajnalkánál nem jött össze...Miért éppen vele?Valószinüleg mert Julcsi egy szinttel feljebb áll az átlagembernél a spirituális dolgokban (de még messze az igazi médiumoktól) talán egyedül az ismeröseim közül,Gergő ezért választotta őt....és ezért az sem a véletlen volt,hogy Julcsi Gergő halála után rámírt....

Márciusban újabb találkozót beszélünk meg,amit egy túrával fűszerezünk.A Budai zöldön megyünk végig.Julcsi szervezte az útvonalat,ami elmondása szerint csak úgy jött,kipattant az agyából mintha írna egy papírra és a keze nem neki hanem egy kivülállónak engedelmeskedne...
A túra egész véletlenül vagy nem véletlenül érinti a Tündérsziklát...
A túráról ezen a helyen olvashatsz amúgy.

Valóban elérjük újra a Tündérsziklát mégha most nem is annyira véletlen mint elöző alkalommal.Lényeg,hogy én 8 héten belül már harmadszor vagyok itt (azelött életemben csupán egyszer) és Julcsi is másodszor...Újra idevezetett valami,vagy valaki...Kézenfekvő,hogy itt van valahol a megoldás,de még mindig nem lelünk rá...

Aztán már odahaza Julcsival chatelve megkérem nézze meg a videónkat ami itt készült amikor Gergővel voltunk itt.Nem-e talál valami furcsát benne vagy rajta...

Nos talált....!

A videónk

Mégpedig olyasmit amire álmomban sem gondoltam.A zenét!Amivel kezdödik a videó!
Persze elöször csak érdeklödik mi ez a zene,mi az eredetije?Ezt megmutatom.Nem magyar dal,de leforditjuk a szövegét....és...megleljük a megoldást!
Megleljük Gergő üzenetét!

Ime a dal szövege lefordítva:

Egyedül elkezdtem az utazást
A sötétség sötétségéhez megyek
Egy oknál fogva megálltam egy pillanatra
Ebben a világban tele van örömmel olyan gyenge

Város városa után utazom
Átmegy az arcokon, amiket ismerek és nem tudok
Mint egy repülés közben egy madár, néha elbomlik
Ismét újra, csak búcsút

Donde voy, donde voy?
Napról napra történetem kibontakozik
** Solo estoy, solo estoy
Csak egyedül, mint a születésem napja

Amíg a szemed az enyémben nyugszanak, vándorolok
Nincs több sötétség, amit ismerek és nem tudok
Az édességedért a szabadságomat kereskedtem
Nem tudom, búcsú vár

Tudod, hogy a szíveket ismételten meg lehet szakítani
Útok készítése, hogy a boronák jöjjenek
Mialatt eltemettem a szomorúságomat
A könnyeim, a mosolyaim, a neved

Donde voy, donde voy?
A szerelmi mesék dalai többé nem énekelek
** Solo estoy, solo estoy
Ismét az árnyékaimmal kóborolok

Donde voy, donde voy?
Csak egyedül a születésnapom
** Solo estoy, solo estoy
Még mindig egyedül, az árnyékaimmal kóborolok.

Az van hátra,hogy értelmezzük a szöveget,leforditsuk azt egy "lélek nyelvére"..
Ez megtörténik és erre jutunk:

Ő elindult / mikor meghalt / a sötétben , A sötétségből megyek ... igaz nem írja hova ,de mivel a sötétségből megy akkor valószinűleg a fény a világosság felé . Okkal megy , lehet úgy érzi itt az ideje hogy menjen . Mielőtt elindult volna a fénybe megállt itt , ő úgy gondolja a mi világunk nagyon törékeny , gondoljuk itt az életre gondol . Állandóan búcsúznia kell az élete mindíg így alakul , az újjászületésnél . Itt valami olyan rész következik hogy ő mindíg velem lesz , jön velem , vándorol / kirándul ..itt bármi lehet és a szememmel lát . Tudja hogy a sötétségből mennie kell , vagy nem térhet vissza ide ... Nem számított rá hogy elkell válnunk és búcsú nélkül ment el emiatt össze tört a szívem / vagy megszakadt / Itt jön az hogy össze kell raknom a szívem ,talpra kell állnom ,a szomorúsággal együtt temessem el a könnyeim.... Itt talán megint arra kér hogy a nevét és a mosolyát őrizzem meg mert ő csupán árnyéka önmagának ...tehát egy lélek már . A vége pedig hogy újjá születik más lelkekkel együtt...

Az eredeti dal...

Akik szerint mindez hülyeség (szerintem felesleges tovább itt lenniük) azoknak írom:Julcsi ismét furcsaságot észlel odahaza.Annak véljük,hogy Gergő megköszönte a segitségét és többé már nem jelentkezett nála!

Én is kevesebbet érzem Gergőt...van,hogy semennyire...de éppen ma e bejegyzés előtt olyan történik amire én kértem meg még a halála után...a szél lefújja a fejemről a baseball sapkám! Ugyanis ara kértem akkor a gyertyafényénél,hogy ha van mennyország (fény,végtelen,bárminek is nevezzük) akkor egyszer ezt tegye meg velem.Fújja le a sapkám a fejemről!Ma ez megtörtént.Ja és nem volt nagy szél...

Furcsa egy utazás ugye?De valahogy ebben sokkal jobban hiszek ami történt,mint a Hajnalka féle szeánszban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése