2024. augusztus 21., szerda

Sok az irigy - valamit nagyon jól csinálok?

 Természetesen sosem gondoltam,hogy bármit is nagyon jól csinálnék,maximum esetleg jól.A you tube csatornám statisztikáit böngészve szembesültem vele,hogy az utóbbi időkben elszaporodtak a negatív értékelések a videóimnál.Azokról a videókról van szó amiknek a készítését hobbiként űzöm és az éppen adott túrát mutatják be a mi szemszögünkből,ahogy megéljük a dolgokat.Persze a sok agyoniskolázott negtív lájkokat adónak nem esik le,hogy a you tube csak a pozítiv szavazatokat mutatja.A teljes statisztikát csak én látom a you tube stúdióban.Persze ez engem annyira nem zavar,hiszen a megélt élményt ez nem tudja elvenni soha,csak próbálgatok az emberi lélektanba kicsit belelátni.Ezt már a facebook több furcsaságánál is próbáltam korábban,természetesen nem jutottam semmire.

Szóval megszaporodtak a leértékelések és azon gondolkodom mi zavarhatja ezeket az embereket?Természetesen a nagyobb nézettségű videók vonzák elsősorban ezeket a mókustojásokat.Nincsenek is túl sokan,sőt olyant is eltudok képzelni,hogy egy illető értékeli le a videókat különböző címekről,csatornákról.Mi zavarja őket?

A legnézettebb videóm jelenleg a Bendegúz nyomában,ahol az utóbbi napokban szaporodtak meg a negatív értékelések.Mondom ebből a you tube (nem én) semmit nem mutat a nagyérdeműnek,ezt csak én látom.


Egyértelmű,hogy ez nem csúcs munka.Sem a minősége,sem a tartalma nem tartozik az élmezőnybe,de könyörgöm ezer és ezer hasonló vagy még ennél is gyengébb videó van fenn a videómegosztón.Vajon annyira irritálhatja őket ez a film,hogy csillapíthatatlan vágya ébred,hogy leértékelje a videót?Vajon kinek ártott ez a film,hogy ezt érdemli?Vagy...lehet,hogy csupán az irigység dolgozik némelyik fotelhuszárban?Magát az élményt az életérzést nem tudja elviselni? Erre csak azt tudom mondani,hogy nem élünk jól,kegyetlenül megcibált az élet engem is és a legfőbb túratársamat is.Hagy maradjon meg legalább ez nekünk...

Másik filmem a Rebeka legendája amely előszeretettel vonza a negatív szavazatokat.Maga a sztori pedig úgy érzem jó,lehet nincs jól elkészítve a film,de mondom hemzsegnek az ennél jóval gyengébb produkciók is.Vajon ennél a videónál is mi irritálja a sok fotelharcost?


Aztán az összes Budai-hegységben készített videóm kapott legalább egy negatív lehúzást.Valakit nagyon zavarhat jelenlétünk a Budai-hegyekben...Itt volt olyan filmem amelyet megfelelő kamera híján stabilizátor nélküli telefonnal tudtunk rögziteni,mert épp megcibált az élet és nem tellett másra.Jó ezek tényleg gyengébb minőségű filmek.Hát észre is veszik!

Ahol én úgy érzem hibáztam és amely videó tényleg megérdemel egy-egy negatív kritikát az "Túra ahol a vonat a mélybe zuhant" c. filmem amelyet Biatorbágyon forgattunk.Ment ez is a maga útján,de a végét nagyon lehúztam az irányú elkeseredésemben,hogy nagy-nagy szomjunkban nem találtunk a város azon részén semmi ivási lehetőséget amerre mentünk.Itt talán kicsit erősen fogalmaztam én is,úgy ahogy nem kellett volna.Tehát itt oké.jogos a negatív lájk.


Aztán persze sok videómnál akad egy-egy negatív lehúzás,a legalja mondjuk az volt amikor Gergő első emlékvideóját értékelték le...ez úgy gondolom már mindennek a legalja...az ilyen embert már nem lehet mínősíteni.

Na,de persze jóval több a pozítiv visszajelzés a pozítiv lájk,így ezek a negativos kiskirályok kárt nem tudnak okozni bennem.Komment meg csak olyan tud bejönni amit én beengedek,sosem adok teret az olyan kommenteknek amelyek minket húznak le,vagy gyaláznak.Jogos kritikát persze elfogadok,de mindig mondom nem profi filmes vagyok még csak nem is profi túrázó és nem kívánok senkinek sem megfelelni.

De vajon kik értékelik le előszeretettel mások munkáját?Olyant is amibe húsz óra munka van.Legvalószínűbb az irigyek,a mindig mindenbe belekötő fotelhuszárok akik a facebookon is mindenbe belekötnek. Aztán,hogy az esetleges hasonló videótkészítő túratársak?Ezt annyira nem tartom valószínűnek (persze előfordulhat),hiszen pont ezek tudják mi munka van egy-egy ilyen filmben és remélve,hogy a többség ezt értékeli,ezért nem is húzzák le a másikat.Vagy akkor talán a film nélküli túrázók?Akik esetleg többet várnak egy-egy adott témáról-túráról és megnézve egy-egy filmemet nem azt kapják amit előzetesen vártak.Ez még előfordulhat.Leértékelhetik a filmeket még olyanok is akik ismernek és irigykednek,hogy mi ennyit eljárunk (még mindig kevesebbet mint egyesek - és 99%-ban csak belföldön),vagy olyan akinek a múltban valamilyen sérelmet okoztam és bosszú gyanánt értékeli le a videókat.

Szóval nem tudom...de nagyon érdekesek az emberek.Tudom minél nagyobb a nézettség annál több a hülye is.Nem tudom,de lehet valóban ezek a videók képviselik a világ legnagyobb baját,ezektől szar minden és ezektől szar egyes emberek élete.

Nekem továbbra sem tudnak ártani.A videózás a túrák voltak amelyek kisegítettek és segítenek a mai napig a Gergő elvesztését okozta depiből.Értékeld le továbbra is,ha neked ez örömet okoz.A negatív lájkod nem látszik a you tuben,tehát olyan mintha ott sem lenne,továbbá ezzel az élménytől még nem fosztassz meg minket és továbbra sem kívánunk senkinek sem megfelelni!

Gondolom ha a bejegyzéseket is lehetne értékelni akkor most ez is kapná a negatívokat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése