2024. január 4., csütörtök

A negyedik év

 Vagyis ha jól számolom éppen az ötödik kezdődik,hiszen a negyedik születésnap éppen az elmúlt négy évet zárja le.A lényeg,hogy a kutyusom éppen ma január 4-én tölti be a negyedik évét.Mivel az elmúlt két szülinapján nem írtam ide semmit,hát most legyen.

Mondjuk hozzám március másodikán került Rexi,így számunka az az évfordulója az együtt töltött időnek.Régi kutyám előtte félévvel tért az örök vadászmezőkre.Fél évig bírtam kutya nélkül.Mára pedig minden hülyesége ellenére elengedhetelen társ lett.Mónit ugye betegsége óta "kénytelen" vagyok ápolni mivel nincs más erre a nemes feladatra és mikor dolgozom vagy túrázni megyek akkor a kutya az aki vigyáz rá.

Mondanám,hogy hosszú utat jártunk be Rexivel,de ez nem lenne igaz.Sajnos fényévekkel butább kutya mint az előző kutyám volt és pár dolgot ugyan megtanult,de nagyon sok mindent azért nem.

Az ő világa a környék erdeje

Nem titkoltam azzal a céllal hoztam el anno,hogy majd a környékbeli túrákra elviszem és így majd aktív túratársammá válik legalább itt a környéken.Ehhez képest egy túrára tudtam elvinni,azon is gyorsvonati sebeséggel húzott haza.Sétálni sem tudok vele akármerre.Egyedül a mellettünk lévő erdő létezik számára és ha máshová akarom vinni egyszerűen leül és nem hajlandó megmozdulni sem.Az erdőbe pedig nincs mindig kedvem lemenni,így a séták olykor kimerülnek a ház körüli dolog elvégzésére szolgáló sétákkal.Ez van.Azért fura mert fenn a lakásban mindent megért,de ha leviszem sokszor mintha elvágták volna és vagy ő húz engem,vagy nekem kell őt húzni.Hát nem egyszerű,de mindezek ellenére szerethető társ.

Mindig akad valami játékszer

Szóval túratársammá azért nem vált.Gergő már nem ismerhette fizikai valójában,de egy szeánszon ő adta neki a Rexi nevet,miután megkértem rá a lelkét.Az előző kutyám négyévesen azért már egész okos volt,ennek is vannak azért okos dolgai,de ha az összképet nézem akkor azért elmaradt a régitől.Viszont nagyon tud szeretni így aztán akármilyen hülyeséget művel akkor sem tud rá haragudni az ember.Ma négyéves.Ezért került most be a saját külön bejáratú blogomba.Boldogat Rexi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése