2021. február 17., szerda

Mindig velem jössz...!

 Amikor 26 hónappal ezelőtt Gergőnek elkellett menni egy szebb és jobb világba,"nem csak" a fiamat vesztettem el,hanem a legjobb barátomat és egyben örök túratársamat is.Sok dolog szól ezekről az időkről ebben a blogban,a lényeg az,hogy kishíján a túrázásokkal is felhagytam abban a lelkiállapotban.Persze mindvégig tudtam,hogy Gergő azt akarja,hogy folytassam,hogy ne hagyjam abba és,hogy ő mindig velem lesz a továbbiakban is.Ahogy távolodtam attól a borzalmas naptól valóban egyre több jele és bizonysága jött,hogy ez így is van.Sok olyan túra volt amelyen Gergő jelzett odaátról,hogy bizony ő továbbra is velem tart mégha nem is látom,de érezni egyre inkább érzem.Telt múlt az idő és immár százszázalékosan hiszem,hogy örök túratársam mindig velem jön.Ennek apropóján csináltattam egy kitűzőt,amely a mai nap folyamán meg is érkezett.

Tisztelgés örök túratársamnak

Mivel egyértelműen Gergő nyomában járok,a blog címe is ez és a videóim szingnáljában is ez van,így mi sem természetesebb,hogy egy Gergő nyomábanost kitűzőt csináltattam,persze az én tervem alapján.Úgy érzem jól sikerült,ha képen nem is tökéletesen éles,a valóságban az.Hol is lehetne ennek a kitűzőnek a legméltóbb helye?Úgy gondoltam és szerintem Gergő is ezt szeretné,hogy a túra hátizsákomon a helye.Ott lesz ezentúl és tart majd velem minden további túrám során.Ha valami baj érné,vagy elveszteném,akkor arra esetre csináltattam egy tartalékot is.Ha bárhol leveszem majd a zsákot és ránézek akkor majd Gergő mosolyog onnan vissza rám,így is jelezve,hogy bizony ő ott van velem.Kis dolog tudom,de melegíti kicsit a szívemet és egyfajta méltó tiszteletadás a kis túrakirálynak.

A legméltóbb helyre került

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése