2023. július 12., szerda

Hiányzol a fényképekről!

 Hiányzol a fényképekről.Is.Meg még nagyon sok helyről is.De most az albumok boritóképei jöttek éppen szembe és feltűnt a dolog.Úgy isten igazából kb.olyan tíz éve vált hobbimmá,hogy a túráink legapróbb részleteit is megörökitem és ezeket aztán albummá rendezgetem.A google tárhelyen így is van már közel 300 album és nagyjából 25 ezer kép!Szerencsére ez még így is csak fele a tárhelynek,de előbb-utóbb majd veszek egy külső tárolót is.Szóval az albumok nagyon szépen sorrendbe vannak téve és ugye a google fotók megkívánja,hogy minden albumnak legyen egy borítóképe.Ezt kijelölhetem én is,de ha nem teszem akkor a google az album első képét teszi ki annak automatikusan.De persze mindig megtettem én választottam ki a borítóképeket amit éppen az adott pillanatban a legjobbnak éreztem.Így van aztán,hogy az albumok borítóképein 2013 és 2018 között túlnyomó részt te vagy.Ez így is van jól.

A gyüjtemény első öt évében még főleg te voltál a boritóképeken

Ami viszont nincs jól,hogy a csodálatos gyűjtemény 2018 végétől íródó törénelmében már nem te vagy a boritóképek zömén... Persze amikor lehet oda illesztek egyet,de 2018 legvégétől már nem jöttél velem...Nem jöhettél,elmentél vagy el kellett menned egy jobb világba.Nem vagy ott a túrákon,pedig rengeten csodát láttam azóta is.Úgy kellett volna történnie,hogy ezeket együtt éljük át...de nem így történt.Annyi,de annyi minden van ahova együtt akartunk elmenni,hiszen terveztük,beszéltünk róla folyamatosan.Ha csak ezeket a dolgokat nézem akkor is számtalan csoda már nélküled került megélésre.Igen eljutottam azóta a Köröshegyi-völgyhídhoz is,már háromszor is.Pedig ez a mi túránk része lett volna.De bejártam a Badacsonyt is,amire annyira készültünk.Fáj,hogy nem együtt válhatott valóra...A Tihanyi-félszigetre is eljutottam már kétszer is,sőt Szigligetre meg a Kékestetőre is.Ezek mind-mind a mi terveink voltak!Miképp a Mecsek északtól-délig való bejárása.Ide sem jöttél már el.És még sorolhatnám...

A 2018 óra írodó túrák borítóképein már nem tudsz rajta lenni...

Ladomány a Szekszárdi-dombságban,vagy Németkér a Dél-Mezőföldi Tájvédelmi körzetben,az akasztói stadion...a tenisztornák Budapesten,a Vasas-szakadék a Visegrádi-hegységben,a Cuha-szurdok,vagy a Gaja-szurdok na és a Cseszneki vár a Bakonyban,a Tési szélmalmok...rengeteg minden,rengeteg csoda,amik a mi terveink voltak,de nélküled kellett megélnem...Fonyód kilátói,Veszprém csodái,a Bory vár,a Drégelyvár,a Királyréti kisvasút...megannyi csoda.Nélküled.Talán ez az egész a legjobban akkor fájt amikor a Badacsonyból hajóztunk át Fonyódra és a hajó a Balaton közepén tett egy 360 fokos fordulatot,hogy még egy utolsó pillantást vehessünk a Badacsonyra.Megindító pillanat volt,de itt köszönt szembe nagyon,hogy ezt nem együtt éljük át.

Nem tudsz már itt lenni...

Persze a spirituális ismeretek egyre szélesebb tudása,vagy inkább úgy írom elfogadása,mert hol tudok én bármit is,nagyon sok mindenben segített.Ezálltal tudom (vagy szeretném tudni),hogy a lelked egy része azért mindig ott van velem a túrákon.Ezzel csak az a baj,hogy lelkeket nem tudok fotózni.Nem látszódnak egy képen sem.Vagy csak hülye vagyok még hozzá és én nem látom...Így vagy úgy nagyon hiányzol a képekről (is).A csodák közös megéléséről.Kutatgatom azóta is,vagy inkább úgy írom,hogy keresem a választ a miértekre,de ennek a bejegyzésnek most nem ez a témája.Próbálok hinni benne,hogy amire ez a dolog tanít,hogy nem csak egy életet élünk és,hogy valahol majd visszakapjuk az elveszett éveket,de ez a hit most nem hoz ide téged a fényképekre sajna...

Azon az átkozott decemberi hajnalon másképp rendeltetett.Elmentél egy jobb világba,én maradtam ebben a szörnyűben ahol a (te segítségeddel feltehetőleg) próbálom még megtalálni az a kevés csodát amit még itt hagytál.

Még előtted állna az egész élet.Ma lennél 24 éves.Most ezzel a bejegyzéssel emlékeztem rád!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése