2023. július 13., csütörtök

Egy kis emberség

 Tegnap írtam Gergő születésnapjáról a "Hiányzol a fényképekről" c.bejegyzésemben.Ahogy itt is mindig megemlékezem a születés és a távozásának napjáról,úgy a legnépszerűbb közösségi oldalon is megszoktam ezt tenni,ami így ugye évi két alkalmat jelent.Júliusban és decemberben.Persze a posztot mindenki láthatta,hiszen nyilvános volt.Így tettek kedvenc futballcsapatunk illetékesei,akik ezt követően felhívtak mondván,hogy nem bánnám-e ha a csapat közösségi oldalán is megemlékeznének Gergőről,mint a csapat egykori törzsszurkolójáról.Természetesen nem vágytam nagy népszerűségre,de egy ilyen kedves gesztus után nem mondhattam nemet.Közöltem posztoljanak nyugodtan és megköszöntem.Csupán egy képet kértek amelyen Gergő a stadionban látható.Ezt elküldtem és nem sokkal ezután ki is tették a megemlékező posztot.Rendkivül emberinek éreztem és hálás vagyok az egyesületnek,hogy ennyire törödik a szurkolóikkal.A telefonban még elbeszélgettünk a csapat jelenlegi helyzetéről és a várható jővőről.Szóval csak azért írom ezt le mert ebben a rendkivüli módon eldurvult embertelen világban nagyon jól esett most egy kis emberség.Köszönet a Dunaújváros FC-nek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése