2022. október 19., szerda

A címer halála

 Időtlen idők óta egy csapatnak szurkolok vagy szorkolunk.Csupán a csapatnév változott az évtizedek alatt,na és ebből kifolyólag a címer.Egy-egy címer olyan 7-15 évet "él",ez változó.Persze van,hogy többet van,hogy kevesebbet.A legutolsó címer különösen a szívemhez nőtt,hisz ennek a pályafutása alatt jártuk mi Gergővel a meccseket,éltünk át csomó meccsélményt.Az évek alatt szép kollekcióm is született,hiszen a sálamon,a bögréimen,a sapkámon a kulcstartómon ott volt a címer!Sőt Gergő a sálján magával vitte a sírba is...

Az ikonikus címer pályafutása véget ért

Telt múlt az idő és a csapat neve újfent megváltozott idén júniusban.Azonban a címer maradt a régi.Viszont nem kellett nagy okosság hozzá,hogy az ember rájöjjön az is változni fog majd.Nos eme jeles esemény esett meg a tegnapi nap folyamán,amikor is a klub hivatalosan közzé tette az új címert.Nekem Gábor a csapat ügyintézője messengeren el is küldte.A régi ikonikus címer pályafutása ezzel véget ér.Rengeteg élményt hagyott maga után,hisz "uralkodása" alatt szerette meg Gergő a stadiont,a meccseket,a csapatot.Láttunk megannyi győzelmet és persze vereséget is,de maradtunk közben akik voltunk: helyi drukkerek.A régi címer amúgy szerintem kurvajól nézett ki,boritékolható volt,hogy ehhez foghatót nem fognak tudni alkotni.Az új nem is lett ilyen jó.Persze nem rossz,de a régihez nem ér fel.Ime:

Az új címer

Én pedig lassan akkor cserélhetem le a kollekciót.Új sapka,új sál,új bögre,új pohár,új kulcstartó kell majd,hiszen maradtam aki voltam: helyi nagy drukker.Persze mindez idő,hiszen minden pénzbe kerül és a jelenlegi viszonyok között ez nem megy egyik napról a másikra.Na de majd lassan szépen összegyülik ez is remélve,hogy valaki majd  egy címerrel ellátott sálat majd az én sírgödrömbe is belehelyez...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése