2021. július 12., hétfő

Gergő pillangói

 Bármilyen szokatlanul hangzik, de a szellemvilág is próbálhat kapcsolódni veled a pillangókon keresztül. Az angyalokat ritkábban ismered fel vagy hallod meg, de a pillangókat a saját szemeddel látod, érzékeled. Éppen ezért, ha rövid időn belül többször is pillangó repül el a közeledben, ismerd fel, eltávozott szeretted üzenhet vele. A jelenlegi a legalkalmasabb pillanat ahhoz, hogy lassíts, észrevedd és értékeld mindazt, ami jelenleg éppen körülötted vagy veled történik.

Sokan hisznek benne, elhunyt szeretteik pillangók formájában érkeznek vissza hozzájuk. Nem véletlen, hiszen a pillangó az újjászületés szimbóluma is. És bizony elgondolkodtató, amikor a semmiből váratlanul érkező csodaszép pillangó rászáll a válladra, a kezedre. Lélekmelengető pillanat, ugye? Nos, ha ezentúl bárhol is pillangót látsz, gondold végig, vajon milyen üzenetet közvetíthet…

Gergő pillangói

A közelmúltbéli Balaton-felvidéki túrán,amikor Balatonalmádi környékén túráztunk jött a felismerés.Addig is valahol ott motoszkált már bennem a dolog,de ezen a túrán egyértelmű jelet kaptam.Amikor is egy szürkés mintázatú tarkabarka lepke több száz méteren követett!Egészen pontosan ott szállt velünk a közelünkben,ránk is szállt.Ekkor Móni is velem volt,ő pedig ugye Gergő édesanyja.Azokon a métereken a pillangó nem hagyott minket békén,de ez egyáltalán nem volt zavaró.Sőt kifejezetten nyugtató hatású volt!

Azt már régóta tudom,hogy véletlenek nincsenek.Az sem lehet véletlen,hogy egy pillangó méterek százain át követ és jön velünk.Ráadásul különösen kellemes hatást gyakorol ránk ezzel,mert Móni is ugyanazt a nyugtató hatást érezte mint én..

Gergő pillangói rendszeres látogatóink

Sokáig nem értettem a dolgot,aztán kezdett összeállni a kép és végül újra meggyőzödtem róla,hogy a túlvilág rendkívül leleményes és szeretettel teli.A szezánszokon kezdődött amikor is Gergő lelke arról "beszélt",hogy ő odaát "szabadidejében" bizony pillangókkal játszik és pillangókat gyűjt.Kedves gondoltam,de nem értettem.Jó persze odaát nincs net nincs fészbúk,nyilván valami sokkal értelmesebbet csinálunk amikor arra lehetőségünk van.Gergő pillangókat gyűjtött.

Hogy ez,hogy zajlik azt természetesen nem tudhatom,de nyilván valami tudatos elképzelés van a dolog mögött.Ma már visszagondolva igen...a pillangók rengeteg túrán ott voltak velünk...és nem csak ott!

Nem olyan rég írtam Gergő rétjéről ahol azt játszuk,hogy Gergő valamilyen jelet ad/küld nekem odaátról és nekem ezt észre kellene vennem.Ami nem mindig sikerül.( ide kattíntva olvashatsz Gergő rétjéről ).Sőt egy idő után egyáltalán nem vettem észre a jeleket.Egy darabig münködött a "játék",de aztán rendre csődöt mondtam.Az egyik szeánszon megkérdeztem aztán Gergő lelkét,miért nem küld már jeleket?Azt felelte,a jelek ott vannak csak észre kell(ene) vegyem őket...

A szeretet hirnökei

A réten rendszeresen pillangók szálltak körülöttem.Mindig úgy tűnt rendkívül vidámak és szabadok.Na és persze szépek!Mindenféle lepke szálldogált körülöttem,de a legtöbb talán a fehér volt,de bőven akadt kék,narancssárga és persze rengeteg tarkabarka.Sőt mostanában volt egy fehér kék szélekkel a szárnyain...amely szintén követett pár száz méternyit,mert az erdő másik rétjére érve is oda repült körém...

Gergő pillangói...

A balatonalmádis túra után tudatosult bennem,hogy odahaza a réten a pillangók akik körbe-körbe szállnak körülöttem azok Gergő pillangói...

A jelek tehát valóban végig ott voltak,de kellett Gergő leleményessége hozzá,hogy én a buta fejemmel rájöjjek erre,hogy észrevegyem őket.Gergő azért gyűjti a rengeteg pillangót odaát,hogy aztán átküldje hozzám őket,hogy nyugtassanak,hogy a szeretetét hirdessék és,hogy béke és nyugalom szálljon rám a legreménytelenebb időkben is...

Köszönöm  pillangókat!

Drága kisfiam.Köszönöm a pillangókat.Elképesztő az a leleményesség és szeretet amit tapasztalok az irányodból.                A szeánszokon mindig azt kérdezem,ez igaz?Valóban tőled jönnek a válaszok?Valóban van odaát...?Te mindig mondod,hogy higyjek,rendületlenül higyjek.Lesz folytatás mindig ezt mondod.Valóban minden ami zajlik körülöttem a jeleket amiket észreveszek erről biztosít.Érzem a szeretetet amikor megjelennek a pillangók a túrákon vagy a réten az erdőben...

Gergő pillangói.

Ma lennél 22 éves....ezzel a bejegyzéssel emlékezem Rád!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése