2021. július 28., szerda

Amikor majdnem világsztárok...

 Kell némi gondolkodási idő ha felakarom idézni ki is volt a legnagyobb világsztár akivel találkoztam.Az biztos,hogy a sport világából való lehetett,mert én inkább sporteseményekre jártam világ életemben mint másra.Persze olykor előfordult koncert vagy színház,de a sport volt az első.Találkoztam és beszéltem már motorcsónak világbajnokokkal,sőt az egyiktől aláírásom is van.De ezt a sportot annyira nem jegyzik a világban,egy-egy bajnok az emberek többségének ismeretlen.De ugyanígy vagyok a Dunaújváros női kézilabdacsapatának Bajnokok ligája győztes játékosaival.Beszéletem már egy-kettővel és innen is vannak autogrammok.A maga nemében ők is világsztárok voltak.Láttam pár híres focistát,pl. a kilencvenes évek sztárjai közül Viallit vagy Scilaccit (nem tudom helyesen írom-e a nevét).Velük ugyan már nem beszéltem.A magyarok közül sokat láttam illetve találkoztam velük,de ők meg nem világsztárok.Aztán láttam a tenisz egy-két nagyágyúját,de nem a legnagyobbakat, pl.Sabine Lisickit vagy Dominika Cibulkovát - ő mondjuk világbajnok.Na és láttam jó néhány top százas játékost.Aztán 2019-ben Magyarország megkapta a tenisz Fed-kupa rendezési jogát 2020-22-re. Óriási esély nyílt,hogy valóban világsztárokat lássunk.Nem akartunk erről lemaradni.Már januárban megvettük a jegyeket az áprilisi eseményre,egész hétre szólót ráadásul!Nem kevés pénzért... aztán az egészből mégsem lett semmi...

Budapest Sportaréna, itt lett volna a Fed-kupa 2020 áprilisában

A világot félelemben tartó intelligens koronavírus ugyanis szépen betette a lábát az élet minden területére.A sportot sem kímélte.Így hiába dörzsölgettük a tenyerünket,hogy majd láthatjuk a tenisz olyan csillagait élőben mint pl.Serena Williams vagy Petra Kvitova és még rengeteget,egy nap bejelentették,hogy a Fed-Kupa a tenisz csapat világbajnoksága elmarad...Pedig mi már a szabadságot is kikértük januárban az áprilisi napokra.Hát nem mondom,hogy jólesett...Korábban ugye jártunk tenisztornákra,de oda nem jöttek el ilyen kaliberű világsztárok mint amilyenek ide eljöttek volna.Egy soha vissza nem térő alkalom ment el.Ráadásul beletelt némi időbe amíg a jegy árát visszautalták.De nem az árat fájlaltuk,hanem az elszalasztott lehetőséget...

A tenisz valaha élt egyik legnagyobb sztárja Serena Williams.Őt is láthattuk volna...

Tolták,halasztották az időpontot.Először még valamikor ősszel akarták megrendezni.Aztán már csak az volt,hogy jővőre.Sebaj eljövünk akkor.Ám egyszer csak a magyar szövetség lemondta a megrendezési jogot...Így ugrottak az olyan álmaink,hogy igazi világsztárokat láthassunk.A magyar szövetség ezzel meg óriási bakot lőtt,hiszen így már az életbe nem kapjuk meg mégegyszer a rendezési jogot.Minket és jó sokan másokat örökre megfosztottak egy ilyen kaliberű lehetőségtől.Hab volt a tornán,hogy a korábbi budapesti hungarian ladies open rendezési jogáról is lemondott a szövetség.Így az ugymondd második vonal sztárjait vagy volt világsztárjait sem láthattuk többé...

A belga csapat,balról a harmadik a szőke szépség Elise Mertens,szintén egy világsztár

Aztán idén júniusban az utolsó pillanatban derült ki,hogy mégis rendez egy tornát a magyar főváros.Nagyjából az esemény előtt egy-két héttel.Kapkodni sem volt időnk,hogy eljöjjünk.Mondjuk itt már a harmadik vonal játékosai szerepeltek,de ezt is jó lett volna látni.Igaz,hogy védettségi kártya kellett volna a torna megnézéséhez,de mivel mi nem dőltünk be a hazug kormány szarságainak,így kártya nélkül vagyunk egyenlőre,amely így mindenben lekorlátoz.Tehát egyenlőre esély sincs rá,hogy valaha is láthatunk testközelből világsztárokat.Itt tartunk tehát most: lemondott világbajnokság,védettségi kártyával látogatható sportrendezvények.. Vajon merre tovább?

Jöhetünk-e valaha is?

A 2020-as Fed kupa plakátja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése