2018. november 17., szombat

Agyamentek erdeje

Hát az utóbbi két hetem a betegséggel és az abból való lábadozással telik,így még friss túrabeszámolót nem tudok írni,remélhetöleg jövő hét végén már egy kicsit kitudok majd mozdulni,mert ez így nagyon kellemetlen már.Hogy a túranaplót életben tudjam tartani egyik utolsó sétámon való látottakról vagyok kénytelen írni.Még a betegségem elött jártunk egyet a helyi,városi véderdőkben.A helyi autóbusz pályaudvartól a stadionig huzodó területre is egy véderdőt telepítettek amely aztán az évtizedek alatt szépen fejlödött.Korábban játszóterekkel volt teli az erdő és fura de akkoriban minden rendben is volt vele,a gyerekek és a rájuk vigyázó felnöttek soha nem tettek kárt benne.Aztán az EU csatlakozás ezek játszóterek végét jelentette és bár az erdőben futó sétányok folyamatosan karban vannak tartva,ma már nem gyerekek járnak erre.Sokkal inkább hajléktalanok,drogosok,piától büzlö helyi menő csávók,az erdőben szexelő ribancok....aminek persze az erdő issza meg legjobban a levét...

Pedig az erdő hozza azt amit várunk tőle
Sokszor szembesültem már az emberi hülyeséggel,ami ha jó poénról van szó megmosolyogtató és még értékelhető is.Ám amit ebben az erdőben legutóbb láttam az meghaladta a képzelőerőmet.Belépve az uszoda és a helyi élményfürdö keritése köszön szembe az erdei út mentén.Nem nagyon illik persze oda,de valahol ennek a keritésnek is lenni kell.Ami megdöbbentö volt,hogy valamelyik jóképességűnek az az ötlete támadt,hogy keritésre szépen sorban feltűzi az üres sörösflakonokat...Mondhatnám akár jó poénnak is,de nem voltam elragadtatva tőle.Vajon hogyan férhet egy vagy több koponyába efféle agyi probléma...na ez még hagyján.Ha még csak a kerítésre tűzték volna fel őket...

Miféle emberei agy kell ehhez?

Valszeg a kábszi hatása....
Tovább menve az erdei sétányon a rendkivül sok eldobott szemét mellett szomorúan tapasztaltam,hogy a fák ágaira kb.15 méterenként szintén felvoltak tűzve ezek a sörös csodák...Ha még csak a kerítésre tűzte volna ki a szarházija tényleg azt mondtam volna,egy jó poén,de az,hogy a fákra végig az út mentén is...aztán a sétány keresztezödésekben láttam,hogy a másik utakra is jutott belölük.Kitűzös barátaink az egész erdőt felavatták és 15 méterenként minden fára kitűzték a sörös flakonokat/üvegeket.Néhány kérdés fogalmazodott meg bennem.Vajon hányan lehettek?Vajon egyszerre csinálták,vagy ez itt több hétvége együttes gyüjteménye?Ha egyszerre csinálták hogy vitték magukkal a sok sörösflakont?Szatyorba,zsákba,kosárba?Mivel mentek?Gyalog vagy benn volt az autó hátsó csomagtartójában az árú?Ha autóval mentek vajon volt legalább egy fő akinek tiszta volt a feje...?

Csak egy része az egésznek
Mindenesetre jó munkát végeztek.Az erdő mekkora is lehet nagyjából?Leginkább háromszög alakúra hasonlít az alapoldal majdnem az út ahol én is jártam olyan 450m hosszú,a két szára pedig lehet tán 500 méter is.A sétányok összes hossza meghaladhatja becslésem szerint a 4km-et is.Tizenöt méterenként legalább egy fára akasztott sörösflakon hát az mennyi is?Ja persze az út mindkét oldalát számoljuk.Nem tudom jól számolok-e de sacc/kb. minimum 300 sörösflakont tudtak így elhelyezni az erdő sétányai mentén.Persze nem jártam be az egész erdőt,de gondolom mindenhova tehettek,hisz az utak mentén amit láttam mindenhol volt...Na most akkor milyen emberi agyamentségre vall ez?

Ügyes voltál kisfiam,te aki felraktad ide.....
Vajon honnan szedték ezt a minimum 300 sörösflakont?Megitták,azt úgy hozták ki ide?De akkor hányan lehettek és akkor felvetödik újra az a kérdés is,hogy ez lehet mégiscsak több hétvége szüleménye?Vagy valamelyik könyékbeli kocsma ide hozatta ki legfrankóbb embereivel a már nem visszaváltható árut?Ki tudja?Mindenesetre ilyen fokú emberi agyatlansággal még nem találkoztam,bár láttam már hasonlókat.Ez a séta nagyjából két és fél hete volt,érdemes lenne kimennem újra oda megnézni hogy áll most a dolog...
Fura amúgy,hogy a városban senkinek nem tűnt fel idáig a dolog...

No hiába,nagy az isten állat kertje na.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése