2024. május 26., vasárnap

Szégyelljétek magatokat emberek!

 Mindig is dühített az ilyesmi...Már hónapok óta ott van ez a förmedvény és nem,hogy csökkene a mennyisége,hanem gyarapszik,egyre csak gyarapszik.Próbáltam türelmes lenni és nem írni erről a dologról,de ez már sok...A rét amit én elneveztem anno Gergő rétjének,túlsó vége beletorkollik a helyi garázssorba.Magyarul az erdő déli végén egy garázssor van egy szervíz út megy ugye előtte.Ezzel így nem is lenne semmi probléma....de már felfigyeltem korábban arra,hogy ahogy a garázssor tovább is tart,ott a domboldalban hemzseg az oda kidobott szemét,amely már több tonnára is tehető.Igyekeztem ezzel nem foglalkozni,főleg annak tudatában,hogy tavaly tavasszal kitakarították az erdőt.Persze ezt az ottani garázstulajdonosok leszarták...

Mit is lehet erre mondani?
Ahogy teltek a hónapok az erdő egyes részein újra egyre több lett a szemét.Na persze a szarházi fiatalok akik rendkivül nagyarcúak,de egy esetleges katonai konfliktusnál ők lennének legjobban beszarva,rendre itt dobják el az energia italos dobozukat,na de ez még hagyján...a rét végén egy nap ahogy a kutyámmal sétáltam arra (rendszeresen ide jövünk le) láttam,hogy a rét végén valami kupac van.Elmentünk oda megnézni mi is az.Hát egy szeméthegy kezdett alakulni és valahányszor lejöttem azt láttam,hogy ez a szeméthegy egyre nagyobb és több területet foglal el...Na mondom biztos itt létesül majd az új szeméttelep...de persze nem.A szemét csak nőt és egyre jobban nőt....

Szégyen!
Zsákok,oké.De rengeteg autógumi,porszivó,székek,mikró,hütő...stb.Vajon mi késztet rá embereket,hogy ide dobálják ki a szarjukat,egy amúgy szép erdő szélére?Ja ez kivül esik már a város zajától és itt alig-alig tűnik fel bárkinek is...legfeljebb az ilyen természet szerető fasznak mint én...Mitől ilyen igénytelen már az emberiség?Jólvan az úgy,nem az én portámat piszkitja...Próbáltam nyugodt maradni és nem nyomdafestéket nem türő szavakat írni a blogomba,de leszarom.Ez az én blogom és azt írok benne amit akarok és ahogy akarok.Szóval a jó büdös telibebaszott mocskos kurva anyját mindenkinek aki ide hordta a szemetjét!Száradjon le a keze mindnek és soha többé ne legyen ennél nagyobb öröme az életben az összes fasszopónak!Álljunk már meg köcsögök!Hát mindent lehet már,tényleg mindet?Csak azt sajnálom,hogy a köcsög apátok belelökött a kurva anyátokba és az meg a világra szart titetek aljas büdös férgeket!

Még a kutya sem érti mi ez..bezzegh ha oda szarik a fűre is nem veszem fel az baj,szemetelni nem baj!
Gondolkodtam rajta,hogy megfogok egy-egy szemetet onnan és végigrakom a garazsak elé,hagy örüljenek.Nem kis meló lenne,vagy két kilométer hosszú a garázssor!De megérdemelnék.Az a baj ehhez az egészhez én magam kevés vagyok és inkább engem fognak szidni amiért kikeltem magamból,nem azokat akik ide szemeteltek.Mert sajnos itt tart az emberiség!Gondolom hasonló nem csak az én városomba a mi erdőkben van,százával lehetne felhozni példákat.Itt az utcánkban is a sétányon a kutya nem mehet a fűre,de az autó parkolhat ott... a buzigyerekek meg rendszeresen ott hagyják a padon a különféle italos dobozokat mert annyi vér már nincs a gyökér fejükben,hogy elvigyék az ötven méterre lévő szemetesbe...Hát itt tartunk 2024 nyarának a küszöbén.Kurvára megérett az ez az emberiség már a pusztulásra!Kurvára!

Videót is csináltam,de olyan fokon ki kelltem magamból,hogy azt inkább nem teszem közzé..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése