2020. december 7., hétfő

Sikerült a hét pont - ráadás,immár valóban vége

 Majd három hete,elkészítettem a szokásos szezonzáró bejegyzésemet,már ami a focit illeti.Ugyanis a szövetség volt olyan jó és a koronavírusra hívatkozva megszakította újfent a bajnokságot,akkor amikor még négy forduló volt hátra.Az akkori irományom ide kattíntva olvasható.Ezzel lényegébe le is zártam én is ezt a nem túl fényes szezonunkat.Aztán másnap robbant a bomba.A szövetség (MLSZ aki nem tudná) mint egy jólakott óvodás visszakozott és mégsem zárta le a szezont,mondván ezt a négy fordulót legyűrjük még valahogy.Ugye akkor is írtam,hogy nem tudja a jobb kéz,mit akar a bal itt olvasható .Lényeg végül is,hogy folytatódott a bajnokság.Úgy éreztem ez nekünk nem jön most jól,nem voltunk formában,sorra jöttek a vereségek,jobb lett volna pihenni és tavasszal újult erővel felvenni a harcot.A 14.helyen álltunk éppen még bentmaradást jelentő pozicióban.A hátralévő négy fordulóban összesen még 12 pontot lehetett szerezni,azt írtam akkor legalább hét kell,hogy életben tartsuk a bentmaradási reményeinket.Nos sikerült.Hét pontot szereztünk!Sőt egy helyet javítottunk is,a 13.helyre sikerült feljönni a húsz tagú mezőnyben.

A mi stadionunk,megél-e még nagy meccseket és teltházakat?

A "ráadás" első fordulójában azaz a 18.fordulóban a Vác vendégeként sikerült egy döntetlent elérnünk,így egy pont a hétből már meg is volt.Következett a hazai Hódmezővásárhely elleni mérközésünk,ahol a sérülések és betegségek miatt alaposan tartalékos csapatunk egy vitatható tizenegyessel kikapott 2-1-re, itt vizionáltam pedig három pontot,de nulla lett.Igy továbbra is csak egy pont volt meg a hétből,a hét eléréséhez a hátralévő mindkét meccset megkellett nyerni!Szinte esélytelennek tűnt,főleg az utolsó...A következő,immár 20.fordulóban ismét hazai pályán fogadtuk a Szekszárd csapatát.Ha nem is túl simán,de sikerült győzni 2-1 arányban.Megvolt már négy pont a hétből!Ám az utolsó fordulóban az élmezőnyhöz tartozó ESMTK otthonába látogattunk.Senki sem adott volna egy lyukas garast sem,nemhogy a győzelemért,de a döntetlenért sem..

Edz a csapat Pálhalmán

Nem is indult jól a mérközés,rögtön az elején gólt szerzett az ellenfél,ekkor úgy voltam vele,lesz vagy 3-4 gólós vereség ebből.Ám a 22.percben egyenlítettünk!Nem örülhettem sokáig,hisz tíz perc múlva újra az ellenfél vezetett, 2-1 volt oda a félidő,még ekkor sem voltak túl nagy reményeim.Aztán az 58.pecben ismét egyenlítettünk!Elkezdtem azon izgulni,hogy húzzuk ki a döntetlennel.Szerencsére a srácok nem így gondolták,ugyanis a 83.percben újabb gólt szereztünk!Már mi vezettünk 3-2-re!Óriási izgalmakat hoztak az utolsó percek,de a mieink állták a sarat és megszerezték a győzelmet!Zsebben volt a tervezett hét pont is!Így aztán reménykedve és kicsit feldobodva mehetünk téli pihenőre.Folytatás február végén,ha ez az istenverte vírus engedi!

Így állunk most.Még 17 forduló van hátra tavasszal.Mi a 13.helyen vagyunk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése