2020. július 18., szombat

Nyaralás a szigeten

Hát végre,hála annak a magasságosnak,ez a nap is eljött.Valóra válhatott az álomnyaralás.Hála annak a drága melegszívű fönökeimnek,főleg L.Nagyonszeretlek Miklósnak,H.Szottyadtkurva Mónikának és Ny.Hableány Csabának!Olyan nagyon rendesek voltak ezek a kedves emberek,hogy lenyúlták az emberek nyári pénzét,azt is mondhatjuk elsikkasztották.Rendes volt tőlük,mert így megóvtak az olyan veszélyes és szar helyektől mint pl.a Balaton,vagy belegondolni is borzadáj,a Horvát-tengerpart.Bele sem merek gondolni,ha odaadják a nyári pénzt a sok mókustojás melósnak,azok meg elmennek ezekre a veszélyes helyekre...brrrr,szinte rémálmom lett volna tőle!Na de ők olyan nagyon aranyosak voltak,hogy ettől így megóvtak.Ennek csak örültem hiszen valóra válhatott az álom és eljuthattam végre a szigetekre!Méghozzá az egészen fantasztikus,dzsungellel és ritka gazdag élővilággal teli Járda-szigetre!


Ezt most lekéstem
Nem indult jól a buli,mert amig még a nyári pénzt rendezgettem,ami amúgy borzasztóan nehéz volt,hiszen nulla forintot pokolian nehéz megszámolni,addig lekéstem a korai hatkor induló talicskát.Szerencsémre jött a követező járat egy valódi tolótetős sportwelorex személyében,így viszonylag még időben elértem a szigeti révet.Egy gördeszka vitt át a trópusi szigetre.Nagyon kényelmes volt,de mivel tengeri beteg vagyok,így telehánytam az aszfalt utat.Sebaj.Rövidesen végre célhoz értem.A csodás nyári pénzemnek hála már messziről megpillantottam álmaim szigetét ahol végre eltölthetek pár napot nyugalomban,békében.Lassan dél felé járhatott az idő amikor végre ráléphettem a Járda-szigetre!


Fantasztikus nyaralás a Járda-szigeten!
Nem kis erőfeszítésembe került a sátor felállítás,de sikerrel jártam.Így végre berendezkedhettem.Annyira elfáradtam,hogy kénytelen voltam aludni egyet.Álmomban mintha egy kutya pisilte volna le a sátort,de biztos csak álmodtam,mert hogyan kerülhetne ide egy kutya?Kezdett estébe hajlani.Gondoltam körülnézek a szigeten.Rendkivül gazdag élővilág fogadott.Rengeteg hangya,légy és szúnyog fészkelt a csodás szigeten.Volt néhány cserebogár is,sőt a sziget csücskében egy döglött egeret is felfedeztem.Olyan nyugis éjszakám volt aztán,hogy elkezdtem számolni hány szúnyog zümmög körülöttem.Már 12436-nál tartottam amikor elnyomott az álom.Jól aludtam,ugyan viszkedtem mint a veszett fene,de fáradt voltam vakarni.Reggel csodás idő fogadott,gondoltam lemegyek a közeli pocsolyába megfürödni.Ám teltház fogadott.

Teltház a strandon
Várnom kellett kicsit míg feloszlik a tömeg,aztán végre én is megmártozhattam.Fenséges volt a víz ám kissé mély,Már elérte a lábamon a körmeimet is.Úgyhogy ezt a helyet csak jól úszoknak ajánlom!Kellemes volt.Este aztán újra a sziget állatseregletével randevúztam.Másnap reggel trópusi esőre ébredtem.Alaposan verte a sátort,de dörgés nem kisérte a záport.Kinézte a sátorból,egy locsolókocsi haladt el a sziget mellett az uton.A nap további részében elindultam felfedezni a szigetet.Kissé eltévedtem annak járhatatlan dzsungeleiben.Meglepődve fedeztem fel,hogy a sziget túlsó végén is van egy pocsolya.,így gondoltam itt nyugiban strandolhatok.


Újabb strand a sziget másik végén
A negyedik nap reggelén földrengésre ébredtem!Horrorisztikus zajjal párosult a dolog,meglehetősen ijesztő is volt.Kimerészkedtem a sátorból,akkor láttam,hogy a sziget mellett munkások vésik az aszfaltot.Az ijedtségre rögtön megkellett innom egy kis pocsolya vízet.Ez legalább megnyugtatott.Később porvihar keletkezett hála a kivésett aszfalt törmelékének.A sátorba szorultam így a nap maradék részére.El is punnyadtam,reggel meg arra keltem,hogy egy sárga ruhás úriember egy üveg pálinkát nyomott be a sátorba.Igazán kedves emberek élnek erre!


Tábortűznél,csak éppen a tűz hiányzott
Az utolsó estém következett,szintem sírtam,hogy itt kell hagyni ezt a csodálatos helyet amelyet nem gyözök hálálkodni újra és újra aranyszívű fönökeimnek köszönhettem,akik megóvtak a Balatontól és más egyéb veszélyes helyektől.Teljesen meghatódom ma is a jó indulatokon,hogy elsikkasztották a melósok pénzét óvva őket a veszélyektől.Nem mindennapi csodálatos emberek!Kellemes élményekkel a szívemben aludtam el az utolsó éjszakán,jó hát az az üveg pálinka is segített nem mondom.Másnap a sziget egyik nem létező fájába karcoltam hős fönökeim nevét.Maradjon meg az utókornak,hogy éltek ilyen csodálatos emberek!A Járda-szigeti nyaralás életreszóló élmény volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése