2019. március 7., csütörtök

Amikor rongáltunk...

Mert ilyen is volt...no persze nem szándékosan,egyszerűen így alakult.Két ilyen eset jut eszembe Gergővel való közös túrázásaink alatt,ennek a kettőnek a sztoriját próbálom most leírni.Az érdekes az,hogy a két eset lényegében egy hónap alatt történt.2016 decemberében,kerek két évvel Gergő távozása előtt... Apostagra túráztunk innen helyből indulva.Sokszor jártunk már azon az útvonalon ami Apostagra vezetett,így próbáltuk egy kicsit kombinálni,egy kicsit másképp csinálni mint korábban,hisz film is készült a túráról.Érintettünk olyan érdekességeket itt a közelben mint a Csövek-völgye.Éppen innen nem tértünk vissza a jelzett útra,hanem kimentünk a helyi ipartelepek felé.Egy tömegsporttelepre vezetett be az út a völgyből kiérve.Ami az utca fronton persze elvolt keritve.Hátulról amerről jöttünk szabad volt a bejárás.

A kép illusztráció!De valami ilyesmi kárt okoztunk mi is...
Az utcafronton végig kerités volt és egy kapu.Ami meg zárva volt...Na hát most hogyan jutunk innen ki?Nem volt más választásunk mint keritést mászni.A kapu magas volt,ott nem lehetett.Ám mellette alacsonynak tűnt a keritést.Gondoltam akkor megpróbáljuk itt.Én mentem elöre Gergő utánam.Igen ám,de maga a kerités ami drótkerités volt,nem igazán bírta el a súlyom.Meg-meg rogyott alattam,behajlott annál durvábban mint ahogy a fenti képen van...na de átjutottam!Gergőnek innen már szinte gyerekjáték volt a dolog.Ám a keritésbe kétségtelenül kárt tettünk...Müvünk azóta is ott van!Több mint két év telt el és a kerítés ugyanolyan ott ahogy mi hagytuk...Nem fényképezem le,nem mutatom meg,nehogy valaki még itt rám verje a dolgot azt fizethetek.Azért olyan durva kár nem keletkezett,na és nem volt szándékos...

A másik eset Csillebércen történt 2017 januárjában,a Sorrento sziklás túránkon.Beérve Csillebércre egy érdekes táblát láttunk.Lényegébe egy útba igazitó tábla volt,amely pont azt az irányt mutatta amerre nekünk kellett volna menni és hát épp segítség kellett mert nem találtuk a jelzést.Azaz csak mutatta volna...ugyanis az útirányt jelző táblára rászögeltek egy másik táblát ami egy turista szállást hírdetett.Hát nem is tudom miért,ma sem tudok rá megfelelő magyarázatot adni,de rendesen elkapott ez miatt az ideg...Mégis,hogy gondolják,hogy éppen egy útjelzést takarnak el egy másik táblával?Elkezdtük feszegetni a táblát,hisz az alatta levőnek így csak egy kis része látszodott...és megakartam győzödni róla,merre is kell mennünk.A nagy feszegetésnek az lett a vége,hogy a felső táblának egy jókora darabját letörtük...

Valami ilyesmi volt...
Meglátva alkotásunk persze iszkoltunk onnan,szerencsére nem látta senki mit műveltünk.Nem igazán volt szándékos ez sem persze,egyszerüen csak megakartam nézni az alatta lévő táblán merre is kell mennünk...Persze szó se róla,amikor megláttam ezt, az ideg az elkapott.Ez nem volt jellemző rám,miként az sem,hogy mi rongálunk.Azthiszem ezen a két eseten kivül nem is volt más rongálos esetünk.Végül is minden embernek vannak örült dolgai amit később nem tud mire vélni...Ez így alakult,kompenzáltuk azzal később is,hogy sok jó dolgot is tettünk.Ma már ez is egy kaland,egy sztrori,amikor is a Gergővel való élményekre gondolok vissza,akkor be-be ugrik olyan dolog is amikre a hétköznapokon úgy nem gondolok...