2023. január 27., péntek

Rottyon a január

 Ahogy idei első bejegyzésemben írtam is,sok-sok dologtól függ,hogy egy-egy túra összejöjjön.Nahát ez a hónap nem arról szólt,hogy összejöttek volna a túrák...Ember emlékezet óta nem volt ilyen gyenge januárunk.Talán utoljára 2016-ban.Mondjuk akkor viszont a folytatás kárpótolt érte.Remélem ez most is hasonlóan fog történni.Tavaly a februárunk volt ilyen rotty,úgy tűnik minden évre jut egy ilyen hónap.Pedig jól indult az avar kagán sírjához vezető túránkkal indítottuk az évet.Ám mindez idáig ez az egyetlen túránk az idén és januárban már nem is lesz folytatás.


A Kagán túra után 14-én mentünk volna a Tési túrára,de Zolika jelzett,hogy nem kapnak még fizut,így a túrát halasszuk el.Pedig kiváló időnk is volt 14-én.Persze megértettem,így nem is mentünk.Más kérdés,hogy aztán 13-án mégis megkapták a fizut,de már nem tudtuk úgy intézni,hogy eltudjuk menni. Aztán 21-re az időjósok ijesztettek el a várható itéletidős ostobaságukkal,ezért nem mentünk el.Az megint más kérdés,hogy semmiféle rossz idő nem volt,sőt ha elmegyünk telibekaptunk volna egy gyönyörű hóesést a Bakonyban...Most 28-ra meg én fogtam padlót.Elkapott valami nyavaja ami teljesen legyengített,de annyira,hogy a mai napon dolgozni sem tudtam bemenni.Így aztán a januári tervek dúgába dőltek.


Bízom benne a zavar csak átmeneti és vagy a jövő héten vagy utána betudunk indulni.Na és persze bocsi azoktól akik esetleg várták az új túrafilmeket és túrabeszámolokat.Hamarosan újra lesznek!Addig is itt az eddigi utolsó túrafilmünk:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése