2019. október 16., szerda

Új néven a you tube-on

Talán ismert már,hogy túrázásainkról 2015 decembere óta videókat is készítek.Persze nem az összesről.Kezdetben óriási lelkesedéssel vetettem magam a dologba,annak ellenére,hogy csak egy szerény képességű telefonom volt ami a filmek készítésére szolgált,nem is készültek minőségi videók,de készültek legalább.A történtek fényében pedig hálás vagyok a sorsnak,hogy belevágtam ebbe a hobbiba,mert így nagyon sok felvétel megmaradt Gergőről is.Jártuk útjainkat vele és a túrák 80%-ról film készült,amelyek fokról fokra lettek egyre jobbak és nézhetőbbek.Persze sosem sikerült elérni egy olyan szintet ami kielégítő lehet a nagyközönség számára is,de azért összehoztunk jó filmeket is.Gergő ebben mindig óriási segítségemre volt.


Csatornámat ami a videó megosztón megtalálható "Zolee" néven futattam jó sokáig.Aztán ugye megtörtént életem legnagyobb tragédiája és elvesztettem Gergőt.A videók,a filmek készítése alább is hagyott.Addig ugye mint fentebb írtam túráink 80%-ról készült film,Gergő halálát követően elvesztettem kicsit a motivációmat ebben és ez a szám lecsökkent olyan 40%-ra,Gergő nélkül nem érzek már olyan kedvet hozzá,ennek ellenére a jobb túrákról manapság is készítek filmet.Szégyen szemre akkor amikor kellett volna nem neveztem át a csatornámat,nem is értem miért,hiszen Gergő nemcsak a fiam és a barátom volt hanem a jobbkezem is...Szégyenlem is magam érte rendesen és lelkiismeret furdalás is gyötör.De a lényeg,hogy 2019 októberétől kezdödően a csatornámat immár Zolee&Gergő filmé neveztem át és ezen a néven jelennek meg a videóim.Ezentúl pedig a szignálban is ez a név fog szerepelni.Továbbá a videára is felmennek fokozatosan a Gergővel együtt megélt és lefilmezett túrák,ott is hasonló néven keressen akit érdekel a dolog.

Mindig velem lesz!
Többször írtam már,hogy jönnek odaátról olyan "dolgok" amik adnak kis reményt,így tudom,hogy most ezt is látja Gergő és megelégedéssel nyugtázza a dolgot és ami a lényeg,hogy egyáltalán nem haragszik amiért nem neveztem át korábban azt amit átkellett volna..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése