2020. március 3., kedd

Egy új barát

Még csak az első lépéseket tanuljuk,de napról napra kicsivel többet.Bízom benne,nemsokára elérkezik az idő amikor a közeli erdőbe vagy a völgybe is letudunk már menni.Egy kicsit talán fájó lesz,mert nem lesz itt Gergő és az elöző kutyusom.De mindenképpen kellett valaki,aki kis színt,kis életet hoz elárvult lelkemnek.A napokban találtam rá új kiskutyámra,a közeli Nagylókra kellett elmenni érte,ezt meg is szerveztem a minap így aztán a kutyus hozzám került.Kilenc hetes fiúcska.Fajtája megállapíthatatlan,tacskó anya és keverék apa.

Hazaérve kicsit még megszeppenve
Mint írtam Nagylókra kellett kimenni érte ami hozzánk nagyjából 30-35km-re van.A település legtávolabbi utcájába kellett mennünk a vasút mellé.Hamar megkaptam a kutyát amit mint ingyen elvihetőként hírdettek.Visszafelé indulva a kocsi megfeneklett a csatornában,némi időbe telt rendezni a sorokat.A kiskutyus elöször megvolt alaposan szeppenve,de az utat csöndben nyugodtan türte.Persze simogattam,nyugtatgattam.Aztán megnyalta a kezem,így kezdödött a kapcsolatunk.

Nagylók,a tó melletti erdőben tanösvény is van,érdemes lehet erre egy túrára beruházni...
Hazaérve is megvolt szeppenve,nem értette még mi történt vele,hogy került ide.Nyugodt volt az első délután,de estefelé már kicsit játszott.Egy kicsit még sírt is,talán elveszett anyjáért és testvéreiért.Őket is elajándékozzák amúgy.Sajnáltam,de igyekeztem a szívem összes szeretetét rá zúdítani.Így este már nyugodtan aludt el.Nagyjából végig aludta az éjszakát.

Pihi két játék között
Reggelre mintha kicserélték volna.Megnyugodott és lett egyre magabiztosabb.Innentől kezdve aztán a játéké lett a főszerep.A napba előre haladva lett egyre szeleburdibb,egyre játékosabb.Két játék között szünetben pedig pihent kicsit.Enni evett,mindent elfogadott és megevett amit adtam neki.Nem válogatott.Hangját még nem hallottam,még nem ugatott.
Estére már tudott odalenn is kakilni,a pisiléssel még vannak némi gondok.
A következő éjszaka még nyugodtabb volt,bár fél négykor kelt.Mivel Gergő sajnos már nincs itt fizikai valójában,így az ő édesanyja segít,ő vigyázott aztán rá amikor nekem munkába kelett mennem.Ma délután pedig már nem lehetett vele bírni.
A szende megszeppent kiskutyus már a múlté.Elképesztő játékot lerendezett.Szóval alakulunk.

Rexi pihen
Hát ő az új barát.Már most nagyon szeretem,bízom benne lesz olyan jó barátom mint az elöző kutyusom volt.Remélhetőleg megfelelően fejlödik és majd mehetünk a nagy sétákra is.Természetesen a megfelelő orvosi ellátást a napokban megkapja.Ja és a neve Rexi.Gergő akarata alapján...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése