2021. június 29., kedd

Találkozás Gergővel

Alighanem a második évfordulóra kaptam ezt az ajándékot.Ugye Gergő elvesztését követően merültem bele a spirituális világba,sok bejegyzés van erről is a blogban,vagyis hát ha sok nem is,néhány biztosan.Addig is érdekelt a dolog,de ezután még jobban.Ennek a nevezzük fejlődésnek volt köszönhető,hogy kb.két éve tudtam úgymond kapcsolatot teremteni az odaáti világgal.Ez volt az a dolog ami kimozdított a mély letargiából a depizésből amit Gergő halála váltott ki.Már csak ezért is kell,hogy legyen némi valóság alapja... Az,hogy miként meg,hogyan nem részletezem,erről is akad bejegyzés.Ami a jelenlegi új poszt szempontjából érdekes az most a két éve.Napra pontosan nem tudom melyik nap is volt az ahol elkezdődött a dolog,de valamikor június végén.Így aztán két év múltán Gergő eljött hozzám,hogy találkozhassunk végre újra!

Gergő eljött hozzám

Na nem örültem meg,de ha mégis annak tartasz hát legyen,engem ez cseppet sem érdekel.Ugye aki jártas csak egy kicsit is a spirituális dolgokban az tudja,hogy elhunyt szeretteink legjobban az álmainkban tudnak üzenni vagy kommunikálni,szerencsés esetben velünk lenni.Nekem most megadatott ez a szerencsés eset,hiszen ritka kivételes álmom volt,ami megérdemel annyit,hogy legyen róla egy blogbejegyzés.Nem szoktam az álmaimat "papírra" vetni,de most kivételt teszek,ha másért nem is,hát azért,hogy el ne felejtsem,de persze ezt aligha felejtem el.Gergő számtalan jelét adta már annak,hogy igen van élet a halál után,ezek közül is sok mindent leírtam már,számtalanszor biztosított róla,hogy velem van,ott van velem a túrákon a meccseken is.Természetesen ezt kézzel fogható dolgokkal bizonyítani nem tudom,de az a fajta szeretetérzés ami átjön ilyenkor számomra azt bizonyítja,hogy ezek a dolgok igazak és nagyon is valósak.

Szombatról vasárnapra virradó éjszakán történt meg a dolog.Azaz június 26-ról váltottunk 27-re,tehát két éve valószínűleg ilyenkor indult el a kommunikáció köztünk.Addig is volt,de az olyan egyoldalú volt,innentől viszont én is venni tudtam Gergő mondanivalóit.Szóval álmomban kimentem a wc-re.Nem tudom,hogy ott mit is csináltam erre nem tért ki az álom.Belépve a pirinyó kis helységben valaki megfogta a csuklom.Nem bántóan,nem erősen.Egyszerűen szeretettel telien.Már ez az érzés sem volt mindennapi...

Minket nem választanak el világok és különböző dimenziók...

Ezután már a szobában találtam magam.Ott éreztem már Gergőt,de még nem láttam.A szeretet érzés csak fokozódott... nem féltem cseppet sem,izgatottan vártam mi fog történni.Valószínűleg kérdezhettem,hogy itt vagy Gergő,te vagy az?Jött a sugallat,hogy igen,majd fokozatosan alakot testet kezdett ölteni Gergő lelke,persze pont olyannak amilyen az életében is volt.Aztán egyszer csak ott állt mellettem Gergő én meg örültem mint majom a fa...nak már bocsánat,de nem tudom szebben kifejezni ezt az érzést.Földöntúli szeretetet éreztem.Olyant amilyenről a klinikai halálból visszatérők szoknak beszámolni.

Gergő nem beszélt,de valahogy mégis értettem a szavát (a hangját?).Valami telepatikusan átjött dolog lehetett,ugye a lelkek nem adnak ki magukból hangot,így kommunikálnak odaát.Ha nevetsz,ha kinevetsz akkor járj utána,amúgy meg nem érdekel.Szóval tisztán érthetően fogtam miket mondd.Annyit közölt,hogy mindig veled leszek apu,a túrákon is a meccseken is,mindig!Ez nekem már elképesztő boldogságot okozott.De még nem volt vége,Gergő átadott egy tarisznyát is,benne egy hímzett kis kendő volt.A kendőn pedig egy szöveg: "Isten által védve".Kérdeztem ugye ez nem csak egy álom?Mondta,hogy nem,ez így van.Tegyem le a tarisznyát meg a kendőt ott lesz mindig...

Ahogy a kép,úgy az új találkozás sem volt teljesen éles,de majdnem mégis az volt...!

Majd még a lepkékről beszélt valamit.A lepkéiről amikről majd a szülinapján írok.Azt már viszont nem tudom,hogy mit,de valami jó dolgot.Ekkor ébredtem meg...ha jól emlékszem éjjel 1.47-kor.Egy pár másodpercig még az álom hatása alatt voltam,aztán szomorúan jött a felismerés,hogy mégis csak álom volt...de aztán eszembe jutott mit mond erről a spiritualitás.Így a szomorúság átment hála jellegű érzésbe és ekkor óriási ritkán tapasztalt simogató érzést éreztem a hátamon...rendkívül kellemes volt.Tehát igaz volt minden.

Ilyen fokú szeretetérzést nem érez az ember csak úgy...!

Ennyi volt tehát az új találkozás története.Gergő eljött és újra biztosított a szeretetéről az ezt követő szeánszon pedig meg is erősítette,hogy igen ő jött el ilyen formában átadni a mondani valóját.Örültem neki nagyon és még annyit tett hozzá,lesznek ilyen találkozásaink még.


Figyelem ahogy néhány korábbi bejegyzésemnél is,úgy ennek megosztásához sem járulok hozzá.Köszönöm a megértést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése