2021. március 21., vasárnap

Nagyjaim születésnapján

 A tavaszi nap-éj egyenlőség idejére esik számos szülinap a családban.Szomorú,hogy egyik ünnepelt sem él már.Érdekes dátum ez a március 20-21. fura,hogy négyen is ilyenkor látták meg a napvilágot a családban.Anyai nagyapám még a XIX.században született és soha nem találkoztam vele,hiszen meg is halt 11 évvel az én születésem előtt.Mégis van,hogy álmodom vele...Spirituális tudásomat felhasználva azt gyanítom,hogy ismerjük jól egymást odaátról és elöző életeinkből.Álmaimban mindig jóságos és vigyáz rám,van olyan,hogy ott nyaralok nála és minden kellemes és csodaszép... Tehát alighanem valami őrangyal szerepet tőlthet be nálam most,vagy pedig szellemi segítő,de inkább az őrangyal tűnik valószinűbbnek.Azhiszem találkozunk majd még...

Túramentoromnak Sándornak is ma van a születésnapja.Most lenne 83 éves.Ő tizenhárom éve,hogy elment.Nem igazán érzem őt spirituális értelemben,talán egyszer vagy kétszer éreztem a 13 év alatt.Nagyszerű időket töltöttem vele és ő vitt bele a túrázásokba.Neki köszönhetem az alapokat és,hogy ennyire kinőtte a dolog magát.Bízom benne,hogy vele sem csak erre az egy életre szólt a kapcsolatunk...

Születésnapotokra...

Testvérem március 20-án ünnepelné a születésnapját ha élne,de ő meg még nincs két éve,hogy elment.Őt sem érzem,semmilyen szinten sem.Úgymondd nem nagyon "jár haza",vagy ha igen akkor nem hozzám,hanem a családjához.Bár nem voltunk rosszban és mindig számíthattam rá a bajban,valahogy kicsit mégis eltávolodtunk egymástól.Egy túránk volt közösen,az levan írva a blogban.Nem tudom,hogy van-e bármiféle közös szerepünk a mindenségben,bízom benne,hogy igen.

Anyukám is március 21-én ünnepelné a születésnapját,ő most lenne 87 éves.Őt sem nagyon érzem,de vele ugymondd tudtam kommunikálni egy szeánsz alkalmával.Bocsánatot kért,mert a vége felé voltak rossz időszakai.Természetesen bennem semmi harag nem maradt.Gondolom vele még "találkozunk".

Hát ők ünnepelnek,vagyis ünnepelnének ma.Úgy tudom odaát ("otthon") ennek már jelentősége nem igazán van.Itt még viszont igen.Ma rájuk gondoltam mert itt maradtak mélyen a szívemben...

Majd elmegyünk a Mennyországba..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése