2023. szeptember 8., péntek

Régi képek kerültek elő

 Csípázom amikor valamit keresek és egy teljesen más dolog került elő,amely nagyobb meglepetést okoz,vagy nagyobb hatással van rám,mint az amit éppen keresek.Most is így történt,kerestem valamit a szekrény és a fiókok mélyén és azt láttam,hogy jó néhány cd,dvd van a legalsó fiók,legmélyén.Ha már így alakult elkezdtem őket megvizsgálgatni,megnézegetni.Nem értettem mert két olyan cd is akadt amelyen német-magyar szótár volt.Talán ez még Gergő tanulmányaihoz kellett valaha...aztán a többi cd-t nézegettem,volt amelyen film volt,de aztán kettő olyanra akadtam amelyeken régen elfeledett képek sorakoztak.Az egyiken vagy 500 pár videóval is a 2009-es mecseki nyaralásunkról,a másikon pedig a 2010-es salgótarjáni nyaralásonkról Gergővel.Régen elfeledett képek...

Egy boldog nyári napon...valahol a Mecsekben

Nem kell ecsetelni mekkora hatással voltak rám,hiszen ezen képeket legalább 12 éve,hogy nem láttam,teljesen el is felejtettem őket.És hiába van már közel 25 ezer kép elmentve az albumaimban,ha ezek nincsenek köztük.Eddig.Mert most már köztük lesz természetesen!Nagyon sok régi kép került elő Gergőről,amikor még 10 év körüli volt és hát meg is dobogtatta a szívemet.Nagyon aranyos,nagyon szép kisfiú volt Gergő..

Ugye tudom,hogy nincsenek véletlenek.És azt is tudom,hogy ez sem volt véletlen és itt is leesett a dolog.Nem tartott soká,hogy rájöjjek miről is van szó igazából.

Gergő és Spike,ma már egyikük sem él..

Talán a blogból is kitűnt már itt-ott,hogy vagyok egyfajta egyre mélyülő gödörben mostanában és bizony néha mikor teljesen egyedül maradok,akkor van olyan,hogy teljesen magam alá kerülök.A spirituális dolgokkal úgy fest egy ideje teljesen felhagytam.Gergőtől sem fogtam jeleket már hónapok óta...Így a napokban amikor egy ilyen teljesen magam alás nap volt,gondolatban kértem Gergőt,hogy küldjön már egy jelet ahogy rég,hogy tudjam megvan,hogy tudjam,hogy nem felejtett el,még úgy sem,hogy már nem ugyanazon világ lakói vagyunk.Nos hát a jel megjött,mégpedig a rég elfelejtett képekkel.Ezt úgy is csak azok értik akik éltek már át hasonlót,akik vesztettek már el gyermeket... Ilyenkos szinte azonnal fogja a dologra fogékony ember a túlvilági jeleket.Így volt mos is,a jel megérkezett.

Gergő a mecseki kunyhónál egy nyári szép napon...2009-ben

Talán korai feladnom,talán Gergő lelke továbbra is itt van velem amikor itt tud lenni.Most amikor már-már teljesen elment a hitem a világban zajló aljasságok és mocskosságok miatt,talán így jelzett újra Gergő,hogy ne veszítsem el a hitem sosem.Hiszen a szeánszokon is erre kért mindig.Holnap újra útrakelünk.Remélem Gergő velem tart most is...!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése