2019. március 14., csütörtök

Ajándék

Az embernek tulajdonképpen,a fia elvesztése után a saját szülinapja igazából már nem jelent semmit.Értelmét vesztette ez is.Tökmindegy már hány éves is vagyok,öregedtem egy újabb évet,na és... 93 nap telt el azóta,hogy Gergő elment...de még halálában is gondoskodott némi ajándékról a fater számára... Eljöttek azok a napok amikor már van némi erőm pakolgatni Gergő szobájában.Sokáig érintetlenül hagytam a szobáját,de ugye nem maradhat mindig igy.A ruháit rászoruló családoknak ajándékozom,ami esetleg még jó rám,azt elhasználom én.Pl.kedvenc barna pulcsija,amibe a túrák többségére jött.Azóta én is azt használtam eddig minden túrán ami volt azóta... Egy ilyen pakolásos alkalommal lettem figyelmes a naptárjára,amely ott vigyorgott az asztalán.Természtesen a 2019-es naptár amelyet még december elején megvett és amibe beleírta a legszükségesebbeket...

A 19-es naptár,már nem volt alkalma használni...
Soha nem volt szokásom a fiam magánszféráiban kutakodni,de most mi mást tehettem volna?Belenéztem.Hiszen ő már ugysem fog... Láttam sorra a dolgokat amiket már december elején beleírt,hogy ne feledkezzen meg semmiről sem.Márciushoz érve láttam,hogy tizennegyedikére bevan írva,hogy apu szülinapja...A végletekig meghatott a dolog és még a könnyeim is kijöttek.Gergő sohasem feledkezett meg a fater szülinapjáról... valahogy jó érzés volt most ez is,hogy felírta a kis naptárába a dolgot... Persze boldog születésnapot sem felejtett el soha kívánni...Hát nélküle már nem lesz soha boldog születésnapom.De persze így is köszönöm neki ezt a gesztust.

A bejegyzés
Nagyon sok szeretetet kaptam Gergőtől az elmúlt tizenkilenc évben és nagyon sok mindenre megtanitott rövidke élete során.Azthiszem a legjobban az alábbi idézet fejezi ki pontosan azt,hogy mire is...

"A világon a legszebb dolgok a törékeny üvegek és a rövid életű hópelyhek a tenyereden. Ahogyan felvillannak a szikrák a kihunyó tábortűzben, amelyre már nincs kedved még egy ágat rádobni - mindennek megvan a szabott ideje. Ahogyan elered az első tavaszi zápor, ahogyan felragyog a szivárvány a föld fölött, ahogyan elválik az ágtól a lehulló levél, végighasítja az eget a villám cikcakkja. Ha akarod, mindenütt, minden órában, minden percben megtalálod a szépséget."
(Szergej Vasziljevics Lukjanyenko)

Gergő mindenhol megtalálta a szépet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése