2016. december 20., kedd

A világ legrondább parkja

Még a Tündérsziklás túránk után (Tündérek nyomában bejegyzésem) döntöttünk úgy,hogy benézünk a Millenárisra hiszen szegről-végről útba esett.Útolag már azt mondom nem kellett volna...biztosan találhattunk volna ennél jobb programot is...Lényeg a lényeg a Millenáris a főváros kulturális központja.Gondoltuk megnézzük mert még sose láttuk csak tv-ben.A központban mindenféle épületeket láttam és elöttük egy park szerüséget,valamilyen megmagyarázhatatlan kinézetű szobrokkal,volt egy kis tó (vagy medence?) a park közepén és voltak valami játszótérhez hasonló dolgok...

Csodálatos építmény...
Az egész park valahogy nagyon müanyagnak tűnt és számomra rendkivül ronda is volt.Nem is éreztem jól magam itt.Túlontúl művi volt az egész.Nem tudom,hogy tudták ezt összehozni ilyen csúnyára.Persze buta pestiek eljöttek ide ahelyett,hogy kimentek volna mondjuk a Tündérsziklához...Szóval a decemberi hideg ellenére voltak itt jócskán.Miután körbejártuk a parkot menekülöre is fogtam.Úgy gondolom ez a hely több szót nem is érdemel...Beszéljenek a képek helyettem...

Ez mi ez?

A tavacska,de lehet,hogy egy medence
Ami több mint valószinű az az,hogy többé nem jövök ide.Tényleg ilyen ronda parkot még nem láttam.Vajon mit szerethetnek benne az emberek?

Aki megmondja mit ábrázol a szobor az vendégem egy sörre

Innen nézve is ronda

Ez sem valódi

Még a kacsák is müanyagok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése